Gravatar

#12251 filmz-Utyske 16 år siden

Og dagens gode nyhed for mig og min søster - mine forældre har sandsynligvis fået solgt deres hus på LOL-land og flytter snart tilbage til Københavnsområdet. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12252 tiany 16 år siden

Er færdig på jobsøgningskursus - så må vi så se de kommende uger om det gør det nemmere for mig at få job.
Valar morghulis
Gravatar

#12253 Yoda 16 år siden

Juhuuu, jeg har netop fået mail om, at jeg er den heldige vinder af det såkaldte "Google Anniversary Lottery 2009". Det betyder, at jeg har vundet £850.000 - det er sgu da for lækkert. Nu skal jeg så bare lige sende al min private info til en mr. Graham Benfield, så modtager jeg snarest pengene.

Det er sgu da utroligt, så let man kan blive rig ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12254 filmz-Utyske 16 år siden

De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12255 Yoda 16 år siden

Damn! Jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg vil gi' bajsere til Filmz, når pengene stod på kontoen ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12256 tiany 16 år siden

Hun spiller ikke så godt i dag Wozniaki - hun kan bare ikke mod Jankovic. Men man må jo håbe hun stadig går videre.
Valar morghulis
Gravatar

#12257 lagoni 16 år siden

Jeg lytter til Kevin Smith og Scott Mosier lave en audio book af "Shootin' The Shit With Kevin Smith".Som altid: sjovt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12258 Yoda 16 år siden

Argh! Jeg kan desværre ikke se kampen i dag. Har hun stadig problemer med låret?
Gravatar

#12259 tiany 16 år siden

#12258 Hun tabte desværre i 2 sæt. Men hun virkede også meget træt - hun kom aldrig rigtig igang
Valar morghulis
Gravatar

#12260 Thomsen 16 år siden

Bah! Min AirPort Express er tilsyneladende afgået ved døden, sådan mere eller mindre da.

Problemerne med den begyndte, så vidt jeg kan se, ved sidste firmware-opdatering for nogle måneder siden. Siden da har internetforbindelsen fungeret fint, men jeg har ikke længere kunnet afspille musik fra computeren over anlægget via AirTunes, og AirPorten kunne heller ikke findes gennem AirPort Tools.

Jeg forsøgte lige at resette skidtet, og jeg kan nu se AirPort Expressen i AirPort Tools, men jeg får ingen internetforbindelse, og hvis jeg forsøger at indstille den i Tools, så står den bare og søger efter konfigurationen, indtil den giver en fejlmeddelelse. Jeg har en grum mistanke om, at Apple har fucket grundigt up med den firmware-opdatering, for jeg kan se på deres supportforum, at der er flere, der oplevet, at deres AE pludseligt er død. Men det får man dem næppe nogensinde til at indrømme, og der er ikke rigtigt noget hjælp at hente, når AE'en efterhånden er fire år gammel.

Summa summarum, en enkelt opdatering kommer formentligt til at koste mig 700kr til en ny AirPort Express. Ikke underligt, at Apple har så god økonomi. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: