Gravatar

#12501 elwood 16 år siden

Ser top Gear best of, elske det program, de 3 herrer er ved og samle en bil, og ja prøv selv og gæt hvordan det går 8-)

James May er nok den som minder mest om mig, vi lige gode til og finde vej, ahh han er måske lidt bedre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12502 HonoDelLoce 16 år siden

Hehe - det afsnit så jeg her i tirsdag (jeg er i gang med at pakke en masse salgsbreve i firmaet, så der ser jeg en masse Top Gear imens..

Det er det hvor de kæmper mod Stig, som skal køre til Skotland mens de samler bilen, right ? :)

Stig's home stretch er især til at brække sig af grin over :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12503 evermind 16 år siden

Ahhh, har i dag fået en seddel fra Play om, at Bøzy... øh, Ozymandias-figuren kan afhentes i morgen. Dermed er Watchmen-gruppen samlet omkring ugleskibet hjemme på hylden! :)

Jeg har undladt at købe de gamle inkarnationer af Nite-Owl og Silk-Spectre, da det bare kom til at virke ufuldendt, når de nu ikke har lavet hele Minutemen-gruppen som figurer.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12504 MOVIE1000 16 år siden

Guitar hero var ikke rigtig mig...
tror jeg prøver noget andet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12505 elwood 16 år siden

Nemlig!

Var også flad af grin over deres økonomi ræs jeg så for nyligt, Jeremy var IKKE! glad for den opgave, James May var i den syvende himmel.

Jeremy's taktik var og løbe tør ud for sit hjem, men det fejlede grumt.

De herrer er simplthen så herlige.
Gravatar

#12506 filmz-jonasgr 16 år siden

Der var også dengang hvor de skulle køre celebrities til et award show i deres hjemmebyggede limousine. Det var ret sjovt. Mener vist det var "Captain Slow" som kom sidst.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12507 elwood 16 år siden

hehe ja kan svagt huske det afsnit, men generelt ha de lavet nogen virkelige gode afsnit, som jeg ku blive ved og snakke om, vi må ikke glemme Richard Hammonds ulykke, det var satme skræmmene.

Nåja Captain Slow det rigtig, det hans nickname.

Eller Jeremy Clarkson i en Humvee i London! (mener dte var london) utrolig hvad de får lov til i det program.

Sportsbilerne der var for lave, så de gik på ned af en bakke fra et p-hus, så de stoppede hele trafikken.
Gravatar

#12508 HonoDelLoce 16 år siden

#12506 - det er faktisk kun et par afsnit eller noget i den retning efter bil-bygnings-programmet :)

Captain Slow kom vidst senere end "til sidst" :D Han kørte hen til den helt forkerte bydel !:D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12509 Guts 16 år siden

Tak allesammen!!

Jeg også mega glad og lettet...!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#12510 Highland Park 16 år siden

Michael Andersen (12477) skrev:
Billeder af den nye Batmobil. Selvom den ser Smart ud glæder jeg mest til at se mere af Catwoman ;)

Halløjsa! :D

Men jeg er lidt forvirret. Er det hende eller bilen, der bliver reklameret for?

---

Tillykke til Guts. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: