Gravatar

#12491 Thomsen 16 år siden

Æv, min djævelske AirPort er endnu engang stået af, så nu må jeg igen sidde med en ledning. :-/ Jeg fatter det simpelthen ikke. Det lykkedes endeligt at få den op at køre, og så *bum* efter et par dage kan man ikke længere få forbindelse med den.

Nå, med én ledning og to netjunkies i huset skal det nok komme til gnidninger. Jeg satser på at aflede kæresten med at sætte "Friends" på afspilleren.

Endnu mere æv, så har jeg vist fået mig en omgang halsbetændelse, eller noget der ligner (mine mandler blev smuttet for snart tyve år siden), så jeg må droppe mit italienskkursus i dag. Havde ellers set frem til at blamere mig med flere mærkelige sætninger. Vores underviser er begyndt at sukke, hver gang vi skal gennemgå hjemmearbejdet, og han når frem til mig. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12492 Michael Andersen 16 år siden

#12478 Det gør Pingvinen sikkert, for så vil han endelig have en chance for at score hende ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12493 Guts 16 år siden

Er lige blevet færdig-uddannet som kandidat!!!! Finally!!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#12494 Kruse 16 år siden

#12493: Congrats! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12495 Thomsen 16 år siden

Tillykke!!!

Kom lige til at bestille tre bøger fra engelske FAB Press: En bog om den engelske exploitation-instruktør Pete Walker, en bog om Wes Cravens LAST HOUSE ON THE LEFT og så THE EYEBALL COMPENDIUM, der samler alle numre af filmjournalisten og musikeren Stephen Throwers gamle filmblad.

Fik lige en optur, da jeg læste, at FAB dels genudgiver Throwers forlængst udgåede bog om Lucio Fulci, BEYOND TERROR, i en ny og revideret udgave næste år, dels har en ny bog på vej fra ham om Jess Franco. Og for at det ikke skal være nok, så arbejder han også hårdt på at få bind to af NIGHTMARE USA færdig til 2011. Stephen Thrower er efter min mening en af de mest læsværdige filmskribenter derude med speciale i genrefilm.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12496 Thomsen 16 år siden

Ah, plejer halsen med en gigantisk kop te og Svampebob Firkant på Nickelodeon. :-)
Gravatar

#12497 elwood 16 år siden

Sku hilse fra David Cage og sige tillykke, han har lidt travl for tiden da han er ved og håndplukke en scene fra HR, til demo.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12498 evermind 16 år siden

#12493 Tillykke herfra også! :)

#12495 Ahhh, Fulci! <3
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12499 filmz-Bruce 16 år siden

Gik glip af nogle beskeder kan jeg se, men godt du fandt ud af det Bony og glad for, Wimmie, at du kan lide hips-om-haps :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12500 Ericmase 16 år siden

Har lige fået 100 kr. fra en jeg kender, som der bor i Holland som gave! :D
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: