Gravatar

#12521 wimmie 16 år siden

Hehe - forestiller mig alligevel dig flytte sammen med kæresten og hende leve omgivet af små samlerfigurer. Vil vædde med at du "putter" dem hver aften :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12522 evermind 16 år siden

#12521 Jeg tør godt svare ja, fordi hun ikke har en profil herinde. ;) Hehe, hun kan heldigvis også godt lide fine figurer og har selv et par stykker af slagsen, om end fra Doctor Who, som er hendes store kæphest. Ud over mig. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12523 evermind 16 år siden

Nå, jeg vil sgu til at finde sengen sammen med mine små figurer ... Jeg er holdt op med at tage Lego-batmobilen med efter dengang, hvor jeg vågnede op med klodserne spredt ud over det hele ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12524 Michael Andersen 16 år siden

#12523 Lego-klodserne eller dine egne?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12525 evermind 16 år siden

#12524 Well ...

Sov godt. :)
Gravatar

#12526 Michael Andersen 16 år siden

Godnat ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12527 wiseguy 16 år siden

Sidder og får lidt sen morgenmad, når man tænker på at jeg stod op kl 04:00.
Havde filmaften med fætrene i går aftes til kl 1 i nat, så vores yngste terorist var alt andet en populær, da hun trak mig ud af sengen 3 timer efter, at jeg var gået i seng!!!

Anyways har jo heldigvis fri i dag, så jeg ka' nappe en morfar senere...

Dagens bedste nyhed blev leveret af min lillesøster for 5 min. siden - jeg ska være onkel igen :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12528 HonoDelLoce 16 år siden

wiseguy (12527) skrev:

Dagens bedste nyhed blev leveret af min lillesøster for 5 min. siden - jeg ska være onkel igen :o)

Congrats ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12529 evermind 16 år siden

Tillykke, wiseguy! :)
Gravatar

#12530 wiseguy 16 år siden

takker :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: