Gravatar

#12531 HelmerJ 16 år siden

Tillykke med det
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#12532 filmz-Utyske 16 år siden

Tillykke, nevøer og niecer er herlige, primært fordi de kan leveres tilbage igen, når man er trætte af dem. :-p
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12533 tiany 16 år siden

#12532 Det får wiseguy vist ikke så meget ud af, når han selv har en lille en der vækker ham tidligt :)

@wiseguy - tillykke med det
Valar morghulis
Gravatar

#12534 filmz-Utyske 16 år siden

#12533 -

Nej, det er sandt. Men jeg har ikke sådan noget fælt noget, så jeg er glad for at kunne levere mine nevøer retur, når de bliver irriterende. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12535 filmz-Bruce 16 år siden

Min lillepige er hjemme fra skolen i dag pga. feber og kasten op :( Det har været et uge i sygdommens tegn. Har arbejdet hjemmefra siden 06.00 i morges.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12536 evermind 16 år siden

#12535 :( ... God bedring med hende!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12537 Benway 16 år siden

#12535 God bedring til hende. Der er vist noget i omløb pt. Min knægt og halvdelen af hans klasse er også blevet syge.

Ellers har jeg konstateret, at jeg nok skal til at genoverveje mit koffein-indtag om aftenen. Efter at have drukket en ordentlig bøtte stempelkaffe i går lige inden sengetid, har jeg stort set ikke kunne lukke et øje i nat. Jeg tror, jeg fik to timers søvn i alt, så jeg kører på pænt nedsat blus i dag.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12538 elwood 16 år siden

Hmm du må lige få reguleret til den rette mængde imorgen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12539 Benway 16 år siden

#12538 Ja, jeg må lige prøve at få kompenseret i nat :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12540 filmz-Bruce 16 år siden

Tak skal I have. Hun har det lidt bedre nu. Jeg har jobbet til nu og hun har ligget under dynen og set Spirit og hygget sig med at far er hjemme. Nu skal jeg hygge om hende. Hun fik iøvrigt set halvdelen af Vertigo igår sammen med mig. Efter North By Northwest spørger hun mest indtil gamle film. For satan hvor er det rart man har podet hende godt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: