Gravatar

#12581 Bony 16 år siden

#..580 - Go'daw do og velkommen til. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12582 AP 16 år siden

Go aften, mange tak :-)
Gravatar

#12583 dyg 16 år siden

#12580 - Nej, det er du bestemt ikke ene om, Klovn har heller aldrig sagt mig noget som helst.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12584 Highland Park 16 år siden

#12564: Så er han åbenbart heldig. :)

#12565: Hvad betalte du med Solhanne? Så vidt jeg ved, kan det nemlig ikke lade sig gøre med kreditkort.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12585 AP 16 år siden

Jeg er bestemt Casper Christensen-fan når det kommer til Casper og Mandril aftalen og Langt fra Las Vegas, men Klovn? For mig fungerer det ikke at hvert afsnit er båret af at Frank Hvam skal dumme sig..
Gravatar

#12586 Steffan Rasmussen 16 år siden

Highland Park (12584) skrev:
#12564: Så er han åbenbart heldig. :)

#12565: Hvad betalte du med Solhanne? Så vidt jeg ved, kan det nemlig ikke lade sig gøre med kreditkort.

Med det kreditkort jeg også brugte sidste gang jeg købte der, hvilket var før de lukkede for forsendelser til Danmark. Det kan være at det er derfor jeg stadigvæk kan. Fordi jeg var oprettet før de lukkede for forsendelser.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12587 evermind 16 år siden

Orv, skal lige høre, davenport: Hvad har du af sovepladser? Er der en masse rare sofaer etc., eller hedder det liggeunderlag med hjemmefra?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12588 Highland Park 16 år siden

#12586: Ja det lyder plausibelt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12589 evermind 16 år siden

Hm, er lidt urolig/mopset: Jeg er med i den her ordning hos Blockbuster, hvor jeg får 10% af det beløb, jeg køber for, sat ind på en konto, indtil der er opsparet 100 kr., hvorefter jeg får en rabatkode, så jeg kan købe for disse.

På min fødselsdag d. 24. oktober købte jeg for 530 kr., så alene dér burde der ryge 53 kr. ind ... Lige nu siger den, jeg har opsparet 63,48 siden sidste udbetaling, og jeg har altså immervæk lagt en del andre penge før ovennævnte køb, bl.a. da jeg købte Pirates of the Caribbean for 150 kr.

Jeg kan også se på bon'erne, at købene er registreret til min konto, som er opdateret d. 27. oktober ... Der er noget skummelt ved dette. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12590 Lady Arwen 16 år siden

Har hørt Harry Potter and the deathly Hallows læst op af Stephen Fry - utrolig godt læst højt med mange sjove og mærkelige stemmer, er nu kun kommet til kapitel 4, men håber at have tid til at høre mere i morgen, det er jo rart nok at få genopfrisket sin Harry Potter :) Nå ja så lige slutningen af Number 23 med Jim Carey - underlig film, men ganske ok!

Nå nu er det vidst på hovedet i seng og så må alle julefrokostmenneskene jo have en god dag/aften imorgen!!
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: