Gravatar

#12571 elwood 16 år siden

Nu kommer Lige på kornet med det famøse Osama afsnit.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12572 Steffan Rasmussen 16 år siden

Sidder og spiller Day of the Tentacle.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12573 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er lige gået i gang med at se "Braveheart" på BD.. øj, den er flot.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12574 lagoni 16 år siden

Jeg drikker uendelige mængder te med honning og propper mig med i håb om at blive bare en smule rask til i morgen. Bleh, sygdom er trælst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12575 evermind 16 år siden

God bedring! Du er nødt til at komme og bekæmpe rosenkålbestanden sammen med mig! :)

Jeg døjer igen med den infame åndenød, der har hjemsøgt mig de senere dage. Jeg mistænker, der er tale om noget stress, men håber, at der evt. er nogen julefrokostdeltagere, der kan deres kunstige åndedræt, hvis jeg pludselig skulle klaske livløs og blå sammen oven i rosenkålene.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12576 gi-jones 16 år siden

#12575: Det er tanken om de Speedos igen, er det ikke?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12577 wimmie 16 år siden

Altså jeg kan godt give kunstigt åndedræt...men altså ikke hvis du har rosenkålsånde...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12578 evermind 16 år siden

#12576 Ah, nu siger du noget ...!

#12577 Hvis det kan gøres uden at kompromittere mit liv yderligere, er det tilladt at smøre min mund med Bacon først.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12579 filmz-Bruce 16 år siden

Sidder og undrer mig over, at Casper Christensen er sunket så dybt. Synes godt nok han er fantasiløs i det ... talkshow.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12580 AP 16 år siden

Enig, og 'Klovn' var for mig heller ikke en succes. Er jeg den eneste som synes det var/er mildest talt kedeligt. Det er så langt fra det han tidligere har lavet..

Skriv ny kommentar: