God bedring! Du er nødt til at komme og bekæmpe rosenkålbestanden sammen med mig! :)
Jeg døjer igen med den infame åndenød, der har hjemsøgt mig de senere dage. Jeg mistænker, der er tale om noget stress, men håber, at der evt. er nogen julefrokostdeltagere, der kan deres kunstige åndedræt, hvis jeg pludselig skulle klaske livløs og blå sammen oven i rosenkålene.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Enig, og 'Klovn' var for mig heller ikke en succes. Er jeg den eneste som synes det var/er mildest talt kedeligt. Det er så langt fra det han tidligere har lavet..
#12571 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12572 Steffan Rasmussen 16 år siden
#12573 filmz-Utyske 16 år siden
#12574 lagoni 16 år siden
#12575 evermind 16 år siden
Jeg døjer igen med den infame åndenød, der har hjemsøgt mig de senere dage. Jeg mistænker, der er tale om noget stress, men håber, at der evt. er nogen julefrokostdeltagere, der kan deres kunstige åndedræt, hvis jeg pludselig skulle klaske livløs og blå sammen oven i rosenkålene.
#12576 gi-jones 16 år siden
#12577 wimmie 16 år siden
#12578 evermind 16 år siden
#12577 Hvis det kan gøres uden at kompromittere mit liv yderligere, er det tilladt at smøre min mund med Bacon først.
#12579 filmz-Bruce 16 år siden
#12580 AP 16 år siden