Gravatar

#12691 Lady Arwen 16 år siden

#12690 - nemlig! ;D arh nupper lige disney sangene først ;)
Doctor Who <3
Gravatar

#12692 Kruse 16 år siden

Jeg har lige fået set dagens afsnit af Premiere med Lone Scherfig(Jeg gik glip af den på tv, men jeg fik den set på dr.dk), og det var faktisk ganske forfriskende med en vært som var fornuftig at høre på. Velovervejet og med gode argumenter. Hun har efter min mening været den bedste gæstevært indtil videre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12693 lagoni 16 år siden

Jeg læser BT's astrologibrevkasse, det er altså underholdende. Alt godt sker åbenbart i marts, hvis man vil gennemføre en uddannelse skal man koncentrere sig om lektierne og for det bedste svar skal man betale. Desuden kan et par minutters fejl i fødselstidspunktet ændre den måned man skal flytte i. Mmm, videnskab når det er bedst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12694 filmz-Bruce 16 år siden

Der ER danske undertekster på Gone With The Wind versionen region A!!! Det havde jeg ikke forventet udfra DVDBeavers anmeldelse!!!

Thumbs up!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12695 HonoDelLoce 16 år siden

bruce (12694) skrev:
Der ER danske undertekster på Gone With The Wind versionen region A!!! Det havde jeg ikke forventet udfra DVDBeavers anmeldelse!!!

Thumbs up!

Der røg den da vidst lige på en bestillingsliste ... ! :) Så kan kæresten endelig få den set ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12696 Takfornu 16 år siden

# 12686, 87 og 88 Helt enig !

Sad og snakkede med hende en del i aftes over flere gange og fundet frem til hvad som udløste det. Ikke sjove ting, men hun sagde at så mig og en veninde mere som familie end hendes egen, og med vores hjælp skulle hun nok komme videre.

Jeg er dog stadig forbløffet over vores sundhedssystem smider en kvinde i hendes tilstand hjem. Jeg har sagt til hende at hun bør overveje den psykiatriske skadestue, hvis hun bliver ved med at have det så skidt, men også at hun skulle kontakte kommune og egen læge om hjælp inden det går helt galt igen.

Sender hende filmene og bøgerne en af dagene når jeg ved ,hvor hun kommer til at bo de kommende uger.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#12697 tiany 16 år siden

Kæresten har lagt syg siden i søndags og det er ikke blevet bedre... Så jeg forsøger at opmuntre ham med te og godt humør.
Valar morghulis
Gravatar

#12698 Benway 16 år siden

#12697 Er det influenza? Min dreng og ca. halvdelen af hans skole døjer med det i øjeblikket.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12699 Takfornu 16 år siden

# 12697/98 God bedring med ham ! Kærlig omsorg fra sine kære er altid god medicin :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#12700 Wangsgaard 16 år siden

Håber ikke min sygedom udvilker sig mere!

Dog har jeg lige bestilt starwars 1-6, havde lidt londt af min selv:) håber de kommer inden weekenden.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: