Gravatar

#12701 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg sidder og griner lidt over at det er en person fra Indonesien ved navn Bambang som vil tilføje mig som ven. En af hans sider hedder "I love Muhammad".

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12702 Wangsgaard 16 år siden

jonasgr (12701) skrev:
Jeg sidder og griner lidt over at det er en person fra Indonesien ved navn Bambang som vil tilføje mig som ven. En af hans sider hedder "I love Muhammad".

haha det er da en win-win situation
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#12703 Bony 16 år siden

Så er der endelig kommet en dato på. Om fire dage, den 14. november, overtager vi lejligheden. Den længe ventede lejlighed, der rent faktisk er beboelig. Vi klagede jo til sidst over standen, så vi har fået 15.000 af udlejer til istandsætning, maling, gulvtæpper etc. Virkelig nice, for at bruge et Insider-udtryk. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12704 tiany 16 år siden

Benway (12698) skrev:
#12697 Er det influenza? Min dreng og ca. halvdelen af hans skole døjer med det i øjeblikket.

Jep - men heldigvis ikke den med øf i... både han og hans lillebror har det og hans far har lige haft det.
Valar morghulis
Gravatar

#12705 lagoni 16 år siden

Det er sikkert mig der smittet jer allesammen - og jeres familier! [indsæt ondt grin her]
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12706 evermind 16 år siden

Bony (12703) skrev:
Så er der endelig kommet en dato på. Om fire dage, den 14. november, overtager vi lejligheden. Den længe ventede lejlighed, der rent faktisk er beboelig. Vi klagede jo til sidst over standen, så vi har fået 15.000 af udlejer til istandsætning, maling, gulvtæpper etc. Virkelig nice, for at bruge et Insider-udtryk. :)

Tillykke med dét! Men efter The Insider gik i Mr. Freeze-mode, må udtrykket da vist næsten være ice! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12707 tiany 16 år siden

Cyklede de 3,5 km ind til byen og fik handlet - det var en kold og klam fornøjelse, men tror at aftensmaden blev god.

Fik lige en snak med min veninde, der endelig blev færdig med sin kandidat i dag - så nu kan hun komme ud og være arbejdsløs sammen med resten af os.
Valar morghulis
Gravatar

#12708 Michael Andersen 16 år siden

Tillykke med fødselsdagen, Ennio Morricone :) 81 år og still going strong. Det er meget godt gået :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12709 dyg 16 år siden

Jeg sidder og er irriteret. Da jeg kom hjem var der intet internet, hvorefter jeg straks kontaktede Telenor. De havde åbenbart ikke fået min indbetaling (skete også sidste måned, hvor jeg fik en rykker og derefter kontaktede dem og de straks slettede min rykker, da pengene var gået ind senere).

Denne gang valgte de så at spærre mit internet med det samme :( Efter jeg havde snakket med dem på telefonen åbner de så mit net igen (men kun i en uge, da de vitterligt ikke har fået pengene denne gang). Jeg har så lige tjekket netbank, og regningen er betalt den 2/11... Så nu må jeg have fat i banken for at høre, hvorfor fanden pengene ikke er kommet Telenor i hænde :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12710 filmz-Utyske 16 år siden

#12709 -

Sikkert fordi Telenor er nogle useless aber.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: