Hæh, ja, deres privatsupport er værre end deres erhvervssupport og deres erhvervssupport sutter virkelig kogler. I guder, hvor har vi mange problemer med dem på arbejdet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Nå, så snakkede jeg med en anden ved Telenor, der lød til at have mere styr på det end lille Louise fra tidligere. Han indrømmede i hvert fald, at de havde haft problemer med noget PBS-hejs, men mente at det skulle være fikset nu......
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har haft tvangstanker de sidste 3-4 dage, hvilket er virkeligt irriterende. Håber sgu snart det går over for det er sgu egentlig ikke særlig sjovt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg er nu på vej i biografen for at se 'This is it' (om Michael Jackson). Vil egentlig sige, at jeg har været meget skeptisk overfor den 'film', men jeg har hørt at den skulle være ret fantastisk, så nu får den en chance :-)
Jeg har haft tvangstanker de sidste 3-4 dage, hvilket er virkeligt irriterende. Håber sgu snart det går over for det er sgu egentlig ikke særlig sjovt.
#12711 dyg 16 år siden
Nu har jeg lige haft ringet til banken, og alt er i skønneste orden der.
#12712 filmz-Utyske 16 år siden
#12713 dyg 16 år siden
#12714 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12715 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden
#12716 AP 16 år siden
#12714 forfærdeligt - håber du får det bedre!!
#12717 mr gaijin 16 år siden
Det lyder ikke rart. God bedring.
#12718 evermind 16 år siden
#12719 Lady Arwen 16 år siden
#12716 - jeg har også været inde at se den, og var selv lidt skeptisk, men synes at den er rigtig god :)
#12720 Highland Park 16 år siden
Ja, tillykke til maestroen! :)
Vidunderligt at han stadig beriger filmens verden. Hurra for det!
--------
Dette er til gengæld møgirriterende:
http://gyserblog.blogspot.com/2009/11/ingen-elfman...
:(
--------
#12714: Hvor trist... jeg håber, at du snart får det bedre jonasgr. :)