Gravatar

#12771 wimmie 16 år siden

Hehe ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12772 gi-jones 16 år siden

Har netop været inde og muntre mig med 2012. Det er en helt igennem fantastisk film, der på intet tidspunkt går på kompromis om at være den nye konge af livløse, urealistiske og dybt tåbelige plots. Som en ekstra bonus mangler samtlige karakterer (igen fuldstændig kompromisløst) enhver skygge af troværdighed.

Men det ser vildt nice ud den måde de smadrer hele verden. Jeg var flad af grin og skal klart se den igen :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12773 davenport 16 år siden

Tror jeg skal se den med et smil, som dengang jeg så GD5 i bio. (Vi var 2 der delte en pind inden vi gik ind, og bare sad med et stort smil på hele vejen igennem ;D)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12774 gi-jones 16 år siden

Man skal lige skrue sine forventninger godt ned i hvert fald :) Men jeg morede mig kosteligt.
Gravatar

#12775 filmz-Utyske 16 år siden

#12773 -

Jeg tror sgu jeg skal have et par pinde, lidt svampe og muligvis en enkelt kaktus eller to, for at kunne nyde 2012. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12776 gi-jones 16 år siden

I smell Razzies!
Gravatar

#12777 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg kan se at hans næste projekt muligvis bliver "Anonymous" og med en John Orloff som manuskriptforfatter (har skrevet "A Mighty Heart" og et par episoder af "Band of Brothers"). Gad vide om han har tabt et væddemål, for det ser sgu lidt mærkeligt at man kan gå fra at have en komponist til at skrive sine manuskripter og så til en med lidt talent. Og så skal der ikke ødelægges noget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12778 gi-jones 16 år siden

Heh, jeg vidste ikke det med komponisten :)
Gravatar

#12779 evermind 16 år siden

wimmie (12768) skrev:
Det er da noget fusk :(
Hvad var det du havde købt?

Jeg kan desværre ikke gå i detaljer med det, da hun vist har en bekendt herinde. :P

Men det er en samlerfigur af en art. Hun er en smule ligesom mig i dén henseende, dog ikke lige så slem. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12780 evermind 16 år siden

Thomsen (12769) skrev:
Jeg blev lidt overrasket over, at Højbjerg tilsyneladende er forfatter, men så gik det op for mig, at hans bøger er udkommet på et af de hersens "vanity"-forlag, hvor den håbefulde skribent selv betaler for æren. Det passer pludseligt meget bedre til min opfattelse af hans formidlingsevner.

Uden at kunne udtale mig om Højbergs litterære evner (selv om jeg dog har et blad, hvori en novelle optræder ... Det kunen være, jeg snart skulle læse den), vil jeg lige indvende, at selvudgivelser ikke nødvendigvis er ensbetydende med dårlige forfattere/litteratur. Der kan spille mange faktorer ind, f.eks. kreativ kontrol, forlags manglende tro på et marked for bogen osv.

Jeg har inden for det sidste år læst to selvudgivelser, som indholdsmæssigt var fuldt på højde med meget af det, der udkommer fra almindelige forlag og har også selv besluttet at gå den vej til at starte med efter en række dårlige oplevelser med diverse forlag.

Men når dét er sagt, synes jeg stadig, Højberg virker som en klaphat. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: