Har lige set The Wrestler, og ved ikke helt hvad jeg synes. Jeg ved ikke om den havde holdt uden Mickey Rourke, da han spiller helt eminemt. Ideén med det hele er lidt tyndt, men så alligevel sidder eftersmagen der, som den gør, når man bliver påvirket af en film. Jeg kan ikke bestemme mig for, om jeg afskyr den eller elsker den. Lidt på samme måde, som jeg havde det med Requeim For A Dream og The Fountain. Men en ting er sikkert. Darren Aronofsky kan et eller andet, som ingen andre instruktøre kan.
Lige set Tomroww never dies den er slet ikke så slem dog Er det Pryce lidt skuffende i hans rolle han er en kedlig skurk mere kedligere end mit profil billede :/
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
jeg har lige set lidt på harry potter 7 del 1s rolle liste der er godt nok mange fra de tidligere film jeg lod især mærke til Mr. ollivander, Dobby, Dumbeldore ung og Dumbeldore gammel vil det sige at man får flashbacks at se allerede i 1eren? jeg har læst bogen kan bare ikke huske det prøv selv at tage et hurtigt kig på listen her http://www.imdb.com/title/tt0926084/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#13101 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13102 filmzkim 16 år siden
Jeg ved ikke om den havde holdt uden Mickey Rourke, da han spiller helt eminemt.
Ideén med det hele er lidt tyndt, men så alligevel sidder eftersmagen der, som den gør, når man bliver påvirket af en film. Jeg kan ikke bestemme mig for, om jeg afskyr den eller elsker den.
Lidt på samme måde, som jeg havde det med Requeim For A Dream og The Fountain.
Men en ting er sikkert. Darren Aronofsky kan et eller andet, som ingen andre instruktøre kan.
#13103 Lady Arwen 16 år siden
#13104 Batsy 16 år siden
#13105 Wangsgaard 16 år siden
Hov fik vidst forvekslet den med en anden bond film. Tomorow never dies er udemærket, af en bond film at være.
#13106 MOVIE1000 16 år siden
#13107 evermind 16 år siden
Jeg har lige rundet de 33, så det hænger nok sammen med, at jeg er nået den alder, hvor jeg hele tiden glemmer, at jeg egentlig er sur. ;)
#13108 wimmie 16 år siden
Evermind; du er jo gammel nok til at være min....storebror :-O
#13109 DarkLight 16 år siden
My job here is done!
#13110 cyberzed 16 år siden