Jeg arbejder i en virksomhed som er Co2 neutral gennem destruktion af kvoter og sidder nu og definere lidt nøglebegreber så de ansatte har det grundlæggende på plads.
Er lige kommet hjem efter 2 dage i Rendsburg med kundebesøg, nu skal der bankes nogle gode tilbud sammen. Også noget rigtigt kaffe, ikke tysk pulver kaffe :p
jeg har lige set lidt på harry potter 7 del 1s rolle liste der er godt nok mange fra de tidligere film jeg lod især mærke til Mr. ollivander, Dobby, Dumbeldore ung og Dumbeldore gammel vil det sige at man får flashbacks at se allerede i 1eren? jeg har læst bogen kan bare ikke huske det prøv selv at tage et hurtigt kig på listen her http://www.imdb.com/title/tt0926084/
De fleste er med uden flashbacks, men Dumbeldore delen er flashback. Skal læse bogen igen på dansk i juleferien.
Har lige modtaget brev om at vi har et overtræk på vores konto på 337 kr og har derfor fået en rykker på 100 kr så vores konto nu er i minus 437 kr.... Hvori ligger det logiske i det? Jeg har aldrig været udsat for at få en rykker fra banken....renter ja, men en rykker? Troede det var en bank og ikke et bibliotek :(
Så udover at vores bank ligger på toplister over de banker der har de dårligste renter, så er vi nu mere trætte af dem og er nu ved at undersøge billigere og bedre banker.
Så forslag til banker søges - vi har lige nu Jyske Bank :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Frøs Herreds er en "god" bank, har ikke taget imod bankpakke 2, og har efter vores mening en fornuftig rådgivning.
Jeg dælme ringe til min rådgiver asap og spørge om de var utilfredse med mig som kunde? Hvis nej så måtte han omgående fjerne det gebyr. Det er godt nok frækt.
#13111 jessup 16 år siden
#13112 tiany 16 år siden
#13113 evermind 16 år siden
#13114 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13115 Kiksmann 16 år siden
#13116 Wangsgaard 16 år siden
De fleste er med uden flashbacks, men Dumbeldore delen er flashback. Skal læse bogen igen på dansk i juleferien.
#13117 Highland Park 16 år siden
Den ser spændende ud.
"You don't need a husband! You need a Greek chorus!"
Hehe... :)
#13118 wimmie 16 år siden
Jeg har aldrig været udsat for at få en rykker fra banken....renter ja, men en rykker? Troede det var en bank og ikke et bibliotek :(
Så udover at vores bank ligger på toplister over de banker der har de dårligste renter, så er vi nu mere trætte af dem og er nu ved at undersøge billigere og bedre banker.
Så forslag til banker søges - vi har lige nu Jyske Bank :(
#13119 Kiksmann 16 år siden
Jeg dælme ringe til min rådgiver asap og spørge om de var utilfredse med mig som kunde? Hvis nej så måtte han omgående fjerne det gebyr. Det er godt nok frækt.
#13120 Kiksmann 16 år siden