Gravatar

#13121 Wangsgaard 16 år siden

Jeg har arbejdernes landsbank og er meget godt tilfreds.

The last station er det ikke med Mr. McAvoy?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13122 filmz-Utyske 16 år siden

#13118 -

Det bruger min bank også, men de plejer som regel først at brokke sig, hvis jeg ryger over 3000 kr. i overtræk, hvilket heldigvis sjældent sker. :)

Jeg tror at små lokalbanker er vejen frem, de er desværre svære at finde hvor jeg bor, så jeg "nøjes" med Forstædernes Bank, der plejer at være ret fair, men er blevet overtaget af Nykredit.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13123 evermind 16 år siden

wimmie (13118) skrev:
Jeg har aldrig været udsat for at få en rykker fra banken....renter ja, men en rykker? Troede det var en bank og ikke et bibliotek :(

Sådan går det, når man glemmer at aflevere pengene til tiden. Der er også andre, der gerne vil låne dem!

On a more serious note: Ja, det lyder sgu da godt nok tåbeligt - og så for sådan et lille beløb?!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13124 wimmie 16 år siden

Ja, vi ringede og brokkede os men vores bankrådgiver kunne slet ikke forstå hvorfor vi brokkede os...men altså når vi skal betale over 25% i rykker - og så kommer renten jo oveni - det er altså ikke god service... de tjener jo i forvejen på folks overtræk og det er jo ikke sådan at vi hver måned starter i minus og ikke kan betale vores budget.

Hun sagde i telefonen at de havde omkring 50.000 kunder med overtræk for tiden...så hvis de sender rykkergebyr på 100 kr. til alle dem, så tjener de lige 5 mio. kr - + renterne...

Men tak for bank-forslag; vi er ved at undersøge :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13125 tiany 16 år siden

Kiksmann (13119) skrev:
Frøs Herreds er en "god" bank, har ikke taget imod bankpakke 2, og har efter vores mening en fornuftig rådgivning.

Dem skal man så ikke vælge hvis man ønsker at låne penge - de er nærige som bare fanden. Vi fik i hvert fald rimelig hurtig skiftet da vi skulle låne penge til hus.

Wang (13121) skrev:
Jeg har arbejdernes landsbank og er meget godt tilfreds.

Dem har vi også - er godt tilfreds
Valar morghulis
Gravatar

#13126 wimmie 16 år siden

Nogen der kender deres lånesatser i arbejdernes landsbank? evt. hvad jeres egne renter ligger på lige nu?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13127 Skeloboy 16 år siden

Skal til eksamen i morgen, og kæmper med at få læst...kan slet ikke koncentrere mig. Men jeg ok styr på det, så jeg tager den bare på rutinen...
Gravatar

#13128 Batsy 16 år siden

13127# i wil brey to Bean for you wil make it, dont worry take easy. (Bean is a god for me) i am his messenger Teddy! ask me if you wont to now abaut the god Bean.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13129 evermind 16 år siden

Jeg overvejer at smide en åben invitation til zombiefilm-aften hos mig nu på lørdag aften. Nogle stykker af jer, en stribe bajere, noget knas og timevis af usmagelig underholdning straight outta samlingen ... Anyone? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13130 dyg 16 år siden

#13129 - Bleh! Jeg har desværre ikke tid i denne weekend (har allerede takket nej til een film-invitation) :(

Men til gengæld har jeg netop modtaget flere zombie-film selv, så jeg overlever jo nok :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: