Frøs Herreds er en "god" bank, har ikke taget imod bankpakke 2, og har efter vores mening en fornuftig rådgivning.
Dem skal man så ikke vælge hvis man ønsker at låne penge - de er nærige som bare fanden. Vi fik i hvert fald rimelig hurtig skiftet da vi skulle låne penge til hus.
Det problem har jeg så ikke haft ved dem, det oplevede jeg så tilgengæld ved Alm. Brand bank. Men kan vi ikke blive enige om at alle banker er nogle gebyrgribbe af rang :D
Jeg overvejer at smide en åben invitation til zombiefilm-aften hos mig nu på lørdag aften. Nogle stykker af jer, en stribe bajere, noget knas og timevis af usmagelig underholdning straight outta samlingen ... Anyone? :)
Kan desværre heller ikke...og heller ikke weekenden efter (London-tur), men derefter er jeg fri alle weekender resten af året og hele næste år ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jo, det er et godt nok tilbud.. Du skal bare passe på, for den model der er kendt for at eksplodere spontant, hvis man trykker på pause-knappen.................
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#13131 Kiksmann 16 år siden
Det problem har jeg så ikke haft ved dem, det oplevede jeg så tilgengæld ved Alm. Brand bank.
Men kan vi ikke blive enige om at alle banker er nogle gebyrgribbe af rang :D
#13132 wimmie 16 år siden
Kan desværre heller ikke...og heller ikke weekenden efter (London-tur), men derefter er jeg fri alle weekender resten af året og hele næste år ;p
#13133 MOVIE1000 16 år siden
#13134 HonoDelLoce 16 år siden
Jo, det er et godt nok tilbud.. Du skal bare passe på, for den model der er kendt for at eksplodere spontant, hvis man trykker på pause-knappen.................
#13135 MOVIE1000 16 år siden
#13136 gi-jones 16 år siden
#13137 HonoDelLoce 16 år siden
#13138 tiany 16 år siden
#13139 evermind 16 år siden
#13140 MOVIE1000 16 år siden
jeg har ingen forstand på dvd/blu ray afspillere er der noget i vejen med den jeg har købt?