Gravatar

#13141 NightHawk 16 år siden

# 13081 -

Det lyder godt. :) Så skal jeg nok huske at sige til i god tid når det er. :)

Hvis du ikke lige kender kender Tegan & Sara's opvarmer Astronautalis, (satans til navn, hehe), så tjek ham ud her. Han er en ret herlig type :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13142 filmz-Utyske 16 år siden

#13140 -

Hehe, bare rolig. Det er en ganske habil afspiller. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13143 evermind 16 år siden

#13140 Tillykke med din afspiller! :) Det eneste, du måske skal frygte, er firkantede øjne!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13144 Skeloboy 16 år siden

Jeg laver mad...faldt over en opskrift på en rødvinssauce...den tager ca. 2-3 timer at lave, så skal spise med ved en 21-tiden...med tykstegsbøffer og kartoffeltoppe til
Gravatar

#13145 elwood 16 år siden

Har kastet mig over xtra matrialet til min Ben-hur, den er lige pakket ude af cellofan'en har bare stået på min hylde, og med filmen frisk i hukommelsen, vil jeg hygge mig med xtra matrialet i aften 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13146 MOVIE1000 16 år siden

#13142 & #13142 PUUHHH dejligt at høre:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13147 I.F.F. 16 år siden

drikker en pepsi og ser dette klip paa tuben

og venter paa at broedet i oven bliver varmt saa jeg kan fortsaette med madlavningen
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#13148 lagoni 16 år siden

Jeg fik i dag at vide at når min praktik slutter (om lidt over 3 uger), får jeg en bog efter eget valg. Jeg kan kun komme i tanke om bøger der ikke fås herhjemme, så prøver nu at komme i tanke om danske bøger jeg kunne tænke mig.

Derudover læser jeg en masse [url=www.questionablecontent.net]Questionable Content[/url] for tiden, herlig stribe. Har læst over 900 på lidt under en uge.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13149 davenport 16 år siden

Sidder og sejler rundt. Fik pludselig influenza igår kl. 16.15. Jeg fik det mere og mere ringe, og nu har jeg nok en fuldbyrdet svine-flu...
Min fede chef spurgte bare om jeg havde fået tryne endnu... Han er nu sej!

Men hold da kæft jeg har det af pis!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13150 Skeloboy 16 år siden

#13148 - bare find den dyreste...

Skriv ny kommentar: