Sidder overvejer om jeg skal læse det sidste til eksamen i morgen, eller sætte en film på og går seng, eller beygnde læsningen til eksamen igen fredag :S
#13624 Sidder og hører det i skrivende stund, og det er meget spas. De lyder selv til at have det meget sjovt med det og har også nogle interessante samtaler omkring særlige scener og aspekter fra tegneserien/filmen. Mange af tingene har jeg selv tænkt over, men det er meget fedt at få den pingpong med, der kommer sig af flere personer - som heller ikke nødvendigvis er enige.
#13625 Yeah, der er et par ting, de lige får galt i halsen. Eksempelvis også da de snakker om Maus, hvor "jøderne er mus og nazisterne er rotter" ... KATTE, for satan! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#13621 Wangsgaard 16 år siden
Sidder overvejer om jeg skal læse det sidste til eksamen i morgen, eller sætte en film på og går seng, eller beygnde læsningen til eksamen igen fredag :S
#13622 DarkLight 16 år siden
Se mere her
#13623 evermind 16 år siden
#13624 DarkLight 16 år siden
#13625 Highland Park 16 år siden
Jeg skal da lige love for, at de har styr på navnene.
Laserdisken-medarbejdere... tsk tsk...
#13626 elwood 16 år siden
Imaginationland... damm hvor får Matt og Trey deres syge geniale ide'er fra.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13627 Skeloboy 16 år siden
#13628 evermind 16 år siden
#13625 Yeah, der er et par ting, de lige får galt i halsen. Eksempelvis også da de snakker om Maus, hvor "jøderne er mus og nazisterne er rotter" ... KATTE, for satan! :)
#13629 Michael Andersen 16 år siden
He he jeg læste det lige det sidste som robotter 8-) Det må være denne herres næste projekt: "James Cameron's Maus".
#13630 evermind 16 år siden