Gravatar

#13621 Wangsgaard 16 år siden

Tillykke til NB

Sidder overvejer om jeg skal læse det sidste til eksamen i morgen, eller sætte en film på og går seng, eller beygnde læsningen til eksamen igen fredag :S
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13622 DarkLight 16 år siden

Det danske DVD podcast "DobbeltD" anmelder i denne uge: Watchmen. Over 2 1/2 times podcast, som bestemt er værd at lytte til.

Se mere her
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13623 evermind 16 år siden

#13622 Spændende, tak for heads up! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13624 DarkLight 16 år siden

Så lidt! Og så er det ovenikøbet også ganske underholdende. Du må endelig komme med feedback hvis du får det hørt. Ved du også er fan :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13625 Highland Park 16 år siden

#13622: "... tegnet af Dave Gibson..."

Jeg skal da lige love for, at de har styr på navnene.
Laserdisken-medarbejdere... tsk tsk...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13626 elwood 16 år siden

Sidder og ser South Park på nettet, hehe rar afslapning.

Imaginationland... damm hvor får Matt og Trey deres syge geniale ide'er fra.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13627 Skeloboy 16 år siden

Ser MASH på DVD og venter på The Practice..:)
Gravatar

#13628 evermind 16 år siden

#13624 Sidder og hører det i skrivende stund, og det er meget spas. De lyder selv til at have det meget sjovt med det og har også nogle interessante samtaler omkring særlige scener og aspekter fra tegneserien/filmen. Mange af tingene har jeg selv tænkt over, men det er meget fedt at få den pingpong med, der kommer sig af flere personer - som heller ikke nødvendigvis er enige.

#13625 Yeah, der er et par ting, de lige får galt i halsen. Eksempelvis også da de snakker om Maus, hvor "jøderne er mus og nazisterne er rotter" ... KATTE, for satan! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13629 Michael Andersen 16 år siden

Eksempelvis også da de snakker om Maus, hvor "jøderne er mus og nazisterne er rotter"

He he jeg læste det lige det sidste som robotter 8-) Det må være denne herres næste projekt: "James Cameron's Maus".
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13630 evermind 16 år siden

Hehe, det er okay at være træt på denne tid af døgnet ... :P

Skriv ny kommentar: