Gravatar

#13631 lagoni 16 år siden

Jeg er på vej i seng. Har fri i morgen, så skal endelig sove længe, men skal dog skrive opgave hele dagen derefter. Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13632 evermind 16 år siden

#13631 Øv, træls med den opgave ... Er den i det mindste snart ude af verden?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13633 Lady Arwen 16 år siden

Er ved at planlægge en lille London ferie med to veninder vi regner med at tage afsted i foråret - håber virkelig det bliver til noget!!! Har været i London før, men desværre kun i 2 dage og det er jo ikke meget når der er så meget at se men det er en helt fantastisk by og den ene af veninderne har slet ikke været der så det kunne blive rigtig fedt :D
Doctor Who <3
Gravatar

#13634 lagoni 16 år siden

#..31 - jeg skal aflevere 4. januar (dvs ingen juleferie) og så til mundtlig eksamen i den den 18., så der er lidt tid til den er helt overstået. Derefter kan jeg så begynde at brokke mig over speciale :)
Gravatar

#13635 evermind 16 år siden

#13634 Ak! Skulderklap herfra - er vist det bedste, jeg kan gøre.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13636 lagoni 16 år siden

#..35 - du er også velkommen til at skrive et par sider, det vil jeg slet ikke stoppe dig i :) Eller læse de 830 sider jeg opgiver til pensum (med tryk på opgiver) og ikke har læst...
Gravatar

#13637 evermind 16 år siden

#13636 Hehe, don't wanna cramp your style. ;)
Gravatar

#13638 HonoDelLoce 16 år siden

Sidder s'gu lige og undrer mig, efter at have hørt Martin Jørgensen blive interviewet i går efter kampen mod Liverpool, om englænderne virkelig bruger udtrykket "hit the day" ? Eller om hende Sky Sports-journalisten, som interviewede ham, bare har stået og tænkt "hit what?" da han sagde det?

Det må jeg have undersøgt nærmere..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13639 cyberzed 16 år siden

Fik lige at vide at jeg har en bekendt der flytter fra Southhampton til London...så er der sgu håb for lidt flere ture til London for mig...når man kun skal betale en billet så er det sgu noget federe :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#13640 jessup 16 år siden

Jeg har lige købt lidt julegaver på nettet som man ikke umiddelbart kan få mere i Danmark og er irriteret over at der er en del ting som Amazon UK ikke vil sende til DK.
This is just until June

Skriv ny kommentar: