Gravatar

#13691 tiany 16 år siden

Nu har jeg efterhånden haft Kingdom of Heaven - Directors Cut (BD) stående på hylden i et års tid. Jeg købte den i sin tid fordi der var nogen her på Filmz der sagde at den var meget bedre end biograf-udgaven. Men jeg havde stadig virkelig svært ved at tage mig sammen til at se den, da jeg virkelig syntes biograf-udgaven var kedelig/stank.

Men efter at have læst Bruce's seneste brandtale for KoH - DC, tog jeg mig samme her til aften og fik den set og sjældent har 45 min ekstra gjort så meget for en film. Den var ikke længere kedelig, ja faktisk gik de 3 timer forbavsende hurtigt og historien fungerede bare meget bedre end i biograf-udgaven. Filmen er lige pludselig blevet anbefalelsesværdig :)

Så mange tak Bruce og jer andre der blev ved med at insistere.
Valar morghulis
Gravatar

#13692 filmz-Bruce 16 år siden

#13691 Glad for at høre, at du synes bedre om den "rigtige" version :) Og kan fortælle den gør sig rigtig godt i "replay" :) Kan du fatte, hvordan man kunne klippe hele
stykket med den lille dreng/konge ud
?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13693 Skeloboy 16 år siden

Hører Iron Maiden \m/

Problemet med det er bare, at de har lavet så afsindigt mange stinkende fede numre...så det kan man godt bruge lang tid på:)

[url=
Gravatar

#13694 DarkLight 16 år siden

Uh, det var en god tour.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13695 dyg 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem efter en hyggelig firma-julefrokost, der blev afsluttet på et kontor med en hyggelig snak om musik (primært gammeldaws rock og metal).

Desværre var øl-udvalget dybt elendig. Med al ære og respekt for Thisted Bryghus, så var der kun een af deres øl, der var værd at drikke. Og øl fra Indslev Bryghus var som sædvanligt røv kedeligt. Men der blev da indtaget en stor mængde alligevel :)

Skål og godnat.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13696 cyberzed 16 år siden

#13695 Det er desværre gået den vej de sidste par år...hvis de finder et koncept deroppe så bliver det malket ihjel...og de lokale hopper selvfølgelig på vognen...den eneste juleøl jeg vil ha' af deres er JuleRen.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#13697 filmz-Utyske 16 år siden

Ach, det lader til at min dvd-afspiller er stået af. Så vil jeg sgu håbe at Oppo har en god service i sådanne tilfælde.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13698 filmz-Utyske 16 år siden

Ah, heldigvis er der liv i dvd-afspilleren igen, efter jeg hev strøm og HDMI fra, og satte det til igen. Den har sikkert bare fået en lille hjerneblødning.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13699 tiany 16 år siden

bruce (13692) skrev:
#13691 Glad for at høre, at du synes bedre om den "rigtige" version :) Og kan fortælle den gør sig rigtig godt i "replay" :) Kan du fatte, hvordan man kunne klippe hele
stykket med den lille dreng/konge ud
?

Nej det må virkelig være nogle hensynsløse folk der klipper de film.
Valar morghulis
Gravatar

#13700 filmz-jonasgr 16 år siden

Sidder lige og læser dette på Brian Orndorfs twitterprofil:

Looks like my LOVELY BONES review was shot down for good. So thanks, unnamed FL film critic sources, for making that happen. Nice.

Og senere

It's official: my LOVELY BONES review goes into cold storage until January. Sad, really. It wanted to meet each and every one of you.

Jeg gad da egentlig godt vide, hvad der ligger bag det. Med andre ord, hvad betyder det.

Hov kan se at han også postede dette endnu tidligere:

Seem I have more FL critics reading my reviews this afternoon than civilians, Gee thanks, guys.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: