Gravatar

#13681 Bobby Singer 16 år siden

Yes endelig blev det weekend! Tror sgu bare der skal games en masse Uncharted 2 online i aften. Orker simpelthen ikke at tage i byen, efter gårsdagens julefrokost.
Idjit
Gravatar

#13682 Kiksmann 16 år siden

#13679 - i skal vel begge sætte jeres underskrift på lejekontrakten? men det er sgu alt andet noget rod hvis det viser sig der ikke er råd til den alligevel.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13683 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg er træt, skriver, drikker Semper Ardens juleøl og nyder fredagens komme, som er endnu mere glædelig denne gang end længe, pga. en særdeles hård arbejdsuge.

Santa drikker og nyder sine Luckies ..... It's toasted!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13684 Highland Park 16 år siden

#13682: Det skal de vel ikke, hvis det kun er hende, der er skrevet op til lejligheden, og Thomsen desuden ikke ønsker at bo i den. Men du har ret i, at det er noget rod. Jeg håber da, at de finder ud af det.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13685 elwood 16 år siden

Troede man var holdt med de her konstante kamerarskift i interviews, når man ikke ser begge parter på samme tid, kommer man tit til og tænke på at det er fake, teknikken er jo brugt meget før i tiden, hvor man lavede fake interviews.

Sidder og ser INterview med Will Smith og Obama, hvor de lave de her kamerarskift, hver gang den ene part taler, argg det er irreterne og se på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13686 Highland Park 16 år siden

#13685: Hvad snakker du om?:
[url= Waits Press Conference[/url]
Gravatar

#13687 Highland Park 16 år siden

Mystisk. Med et blev mit indlæg 10 minutter gammelt, selv om jeg lige har klikket på "Indsend".
Gravatar

#13688 elwood 16 år siden

A taler, man ser kun A tale

B siger nu noget, kameraret skifter til B, og man kan kun se B.

Man får aldrig følelsen af at de sidder i samme rum, fordi man aldrig ser dem på samme tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13689 Highland Park 16 år siden

#13688: Jeg vidste godt, hvad du mente...
Det må næsten være mandag. :/
Gravatar

#13690 Thomsen 16 år siden

#13680 - Jeg ved det faktisk ikke. I princippet er det vel ikke, så længe hun ikke har betalt indskud og skrevet under på lejekontrakten. Men det er ret typisk min kæreste. Hun er besat af boliger og burde have været ejendomsmægler. Hun har faktisk hentet fotokopier på stadsarkivet af de oprindelige byggeplaner for alle boligforeningens mest interessante ejendomme, så hun på forhånd ved præcis, hvilke lejligheder der er værd at gå efter. :-)

Hun har en eller anden bizar angst for at gro fast, så hun taler konstant om at flytte - og det har hun altid gjort ifølge hendes søskende.

#13682 - Nej, det er en lejlighed i en (privat) boligforening, og der kan kun stå en person på lejekontrakten. Jeg ved ikke, hvor almindeligt det er, men jeg har hørt, at flere almennyttige boligforeninger benytter samme fremgangsmetode.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: