Ahhh, har lige haft et dejligt gensyn med Night of the Living Dead (1968). Ejer den dog desværre i 30th Anniversary-udgaven, som er underlegen grundet nogle ekstra scener, der roder med meningen af samt tager en del af slagkraften fra den oprindelige udgave.
De kritiske scener kan heldigvis skippes/spoles over, men det ændrer ikke på, at det er lidt pinligt kun at have den almindelige udgave i en skrabet version. Jeg kommer nok til at sone denne brøde ved at logge ind på Play og bestille blu-ray'en, for vi taler jo genrens superliga her ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#13832 Jeg ved faktisk heller ikke, hvilken udgave, der hører med dér. Jeg har selv købt Nordisk Films udgivelser separat i sin tid. Night of the Living Dead i sit oprindelige cut har jeg så pinligt nok kun i en box med 50 såkaldte horrorklassikere (i et desværre ringe transfer). Det er sgu en meget spas box, der både indeholder udmærkede film som Carnival of Souls (som jeg senere investerede i Criterion-udgaven af), The Last Man on Earth og White Zombie (som jeg også vil reinvestere i ved lejlighed), men også film som Bloodlust og The Brain That Wouldn't Die, kendt fra MST3K. ;)
Det er dog en udmærket måde at finde ud af, om filmene er noget for mig, og om ikke andet er det hyggeligt at se nogle af de gamle horrorfilm nu og da. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
AP> Der kan man bare se; du er også én af dem der nørder rundt på Tegnebordet :) Også mig - går sjovt nok under navnet "Wimmie" - er også administrator derinde...endnu i hvert fald. Er bare ikke særlig aktiv for tiden; hverken på TB eller med at tegne :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#13831 evermind 16 år siden
De kritiske scener kan heldigvis skippes/spoles over, men det ændrer ikke på, at det er lidt pinligt kun at have den almindelige udgave i en skrabet version. Jeg kommer nok til at sone denne brøde ved at logge ind på Play og bestille blu-ray'en, for vi taler jo genrens superliga her ... :)
#13832 wimmie 16 år siden
Ved ikke engang hvilken udgave jeg har...Jeg har den dér Trilogy of the Dead-boks (med den dejlige "bonusdisc of the dead", hehe)
#13833 AP 16 år siden
#13834 Skeloboy 16 år siden
#13835 cyberzed 16 år siden
#13836 Highland Park 16 år siden
Skuespilleren Carrie Fisher lægger Broadway ned med selvironisk onewomanshow.
#13837 Skeloboy 16 år siden
#13838 evermind 16 år siden
Det er dog en udmærket måde at finde ud af, om filmene er noget for mig, og om ikke andet er det hyggeligt at se nogle af de gamle horrorfilm nu og da. :)
#13839 wimmie 16 år siden
Også mig - går sjovt nok under navnet "Wimmie" - er også administrator derinde...endnu i hvert fald.
Er bare ikke særlig aktiv for tiden; hverken på TB eller med at tegne :(
#13840 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"