Gravatar

#13931 evermind 16 år siden

#13929 Skønt at høre. Hvad smider du på? :)

Som det måske er fremgået at nogle af mine indlæg her og statusopdateringen på Facebook, har det heddet Night of the Living Dead her i hjemmet på det seneste. Jeg satser på, at den næste anmeldelse i min tråd bliver en triple-feature med originalen, 30th Anniversary-udgaven og remaket.

Derefter ville det nok være naturligt at lave double-features med originaler og remakes af hhv. Dawn of the Dead og Day of the Dead, men nu må vi se.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13932 dyg 16 år siden

Jeg har fem film liggende foran mig, hvoraf de tre er zombie-film. The Plague of Zombies, Stacy og Dead & Buried. Derudover ligger der Ravenous og Wait Until Dark.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13933 evermind 16 år siden

Oh, The Plague of the Zombies har jeg ofte overvejet at bestille ... Hvis du ser den, må du lige fortælle mig, om den er noget ved.

Dead & Buried er en fin lille film, synes jeg. Den anbefaler jeg gerne 1½ time med. :)

Stacy lyder ikke som noget, jeg er nået omkring endnu ... I hvert fald ikke filmen. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13934 evermind 16 år siden

Nå, nu endte jeg sgu selv med at bestille The Plague of the Zombies hos Play ... Jeg har hørt gode ting hist, og her og for 35 kr. leveret er der vist ikke den store grund til betænke sig. :)
Gravatar

#13935 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og ser lidt Sharpe-goodness, en film jeg endnu ikke har set og roder lidt med at sætte en blog op på mit nye webhotel, så jeg kan smide et par filmanmeldelser der.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13936 dyg 16 år siden

#13934 - Det blev til Stacy, hvilket er en bizar omgang rod. Men i det mindste er der mange blodige scener med små japanske tøser :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13937 Ericmase 16 år siden

Sidder og ser [url= Meet The Spy - EPIC VERSION!!1[/url]. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13938 Guts 16 år siden

Sidder og leger med min spritnye iMac 27"!! I'm happy!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#13939 tiany 16 år siden

Sidder og undre mig over hvorfor Filmz ikke har lavet en nyhed med Iron Man 2 traileren. Nu kan jeg se under nyheder i kø, at der er 3 der har indsendt den som nyhed hvor den første var i morges kl.10. Er det fordi redaktionen er sneet inde...
Valar morghulis
Gravatar

#13940 Ericmase 16 år siden

tiany (13939) skrev:
Sidder og undre mig over hvorfor Filmz ikke har lavet en nyhed med Iron Man 2 traileren. Nu kan jeg se under nyheder i kø, at der er 3 der har indsendt den som nyhed hvor den første var i morges kl.10. Er det fordi redaktionen er sneet inde...

Samme her. :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: