Gravatar

#2781 elwood 15 år siden

Ja 8-)

Jeg tosser stadig rundt i tingene, og prøver og forstå det hele.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2782 filmz-Bruce 15 år siden

Har været i Sverige til tandlæge idag kl. 7.20 imorges ... urgh. Tog et røntgenbillede, borede ind til rødderne i en tand og lagde ny belægning på bagsiden (den var knækket). Pris, 400 s.kr. = 290 dkk, 2 personer i en halvtime. Hmm gad vide om den gik herhjemme?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2783 filmz-jonasgr 15 år siden

#2782 Ja det er også en måde at vågne op på. I øvrigt billigt, det er jo mindre end hvad man betaler for en periodisk undersøgelse.

Har lige lånt en stak bøger i dag om alternativ musik, indie-musik og punk. Og er som sædvanlig blevet udspurgt om hvad jeg ønsker mig til jul. Altid svært at finde på og kan faktisk ikke komme på noget jeg ønsker mig, i hvert fald ikke indenfor et så nogenlund fair prisleje.

Og overvejer også om det er ved at være tiden hvor man skal se It's a Wonderful Life igen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2784 Highland Park 15 år siden

#2783: Hvad med noget litteratur? F.eks. bøger af Don DeLillo. ;)

Jeg ser smalfilmsklip på Monty Pythons nye youtube-kanal:
[url= The Vault #1[/url]

Kanalen: http://www.youtube.com//montypython
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2785 filmz-jonasgr 15 år siden

Fedt så sletter den det jeg har skrevet. Nå men tak for rådet, jeg har dog en masse bøger i forvejen, omkring 25-30 stykker som jeg ikke har fået læst. Så der er nok til det næste år.

Kunne godt tænke mig en ny kuffert, men sådan nogle er desværre lidt for dyre.

Forresten mener jeg at vi havde en "hvad ønsker du dig til jul" tråd sidste år.

Og nu ser det ud til at wikipedia lige har slettet en side omkring en vis herre ved navn Kenneth M. Stamp. Var inde på siden for 10 minutter siden, men nu vil de ikke kendes ved ham.

Og så dukkede han alligevel op.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2786 elwood 15 år siden

Hvordan dælen er det her billede lavet, det må være noget specielt objektiv det ser hel vildt ud.

Index - Sports - Play magazine

Billede nummer 9

Link

Man kan ikke hotlinke gjee I wonder why 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2787 Highland Park 15 år siden

jonasgr (2785) skrev:
... jeg har dog en masse bøger i forvejen, omkring 25-30 stykker som jeg ikke har fået læst. Så der er nok til det næste år.

Ja, det kender jeg godt. Jeg har også en del stående, jeg mangler at få læst. :)

#2786: Det er ellers flot. Men hvad mener du med et specielt objektiv? For mig at se er der intet specielt ved måden, det er taget på men derimod kun ved motivet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2788 elwood 15 år siden

#2786 For at tage det der motiv er jeg ret sikker på der er benyttet en speciel form for objektiv, synes ikke lige jeg har set den "effekt" før.

og jeg er ret sikker på han ikke sidder og smider effekter på bagefter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2789 Highland Park 15 år siden

Ah undskyld Elwood, jeg har lige opdaget, at jeg kiggede på det forkerte billede! :/

Jeg ved godt, hvad han har gjort. Det kan laves både med og uden et specielt objektiv.
Du kan læse mere om det her:
Lav miniaturer med tilt/shift-fotografi
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2790 elwood 15 år siden

#2789 takker, jeg sad også bare og stirrede tomt på google baren "hmm hva skal jeg søge efter for at finde svar"


Tilt/shift hmm må lige læse lidt om det nu så, det ser satme vildt ud.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: