Gravatar

#13921 davenport 16 år siden

Jeg har arbejdet hjemmefra hele dagen. Min chef ringede igår aftes og sagde at vi sku holder lukket når det er sådan et vejr. Vi har også 25 kandidater på, og der er ikke nogen grund til at risikere liv og lem på at høre om jobsamtale.
Dette bliver efter alt sandsynlighed også virkeligheden i morgen, men det evaluerer vi på klokken 19.15.
Så jeg har siddet og ringet rundt til virksomheder i Haderslev, for at sælge dem fleksjobbere. Fik sku én til jobsamtale mandag. Det var meget positivt.

Nu sidder jeg og hygger og ser ud på landskabet i haven. Smukt!

Men der er minus ved mængden af smøger tilbage.... Og vi kan ikke komme nogen steder!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13922 Skeloboy 16 år siden

#13921 - det er så minusset ved at bo i Sdr. Røvballe :)

Skal selv til samtale om løntilskudsjob på mandag, regner med at få det...det er bare fedt at skulle arbejde 30 timer for 11900 kr om måneden :)
Gravatar

#13923 Lord Beef Jerky 16 år siden

#13922 Slå den her: 12500 for 8 timer om ugen... inkl. fri bil og benzin =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13924 davenport 16 år siden

7,5 for at ha snefri i en god uge ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13925 DarkLight 16 år siden

jonasgr (13908) skrev:
Jeg skal med tog i dag, en 300 km lang tur. Så jeg sidder og håber på, at der ikke bliver de store forsinkelser, men det ser heller ikke så galt ud lige i øjeblikket.

Meh. Det kører jeg jævnligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13926 Highland Park 16 år siden

Lord Beef Jerky (13923) skrev:
#13922 Slå den her: 12500 for 8 timer om ugen... inkl. fri bil og benzin =)

Så vil jeg helst ikke vide, hvad du arbejder med. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13927 wimmie 16 år siden

Lord Beef Jerky: Male gigolo ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13928 evermind 16 år siden

Hehe ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13929 dyg 16 år siden

Er lige vågnet fra en lur, hvilket bestemt kan anbefales! Resten af aftenen kommer nok til at stå på lidt Zombie-film :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13930 AP 16 år siden

Jeg var dum nok til i morges at tænke 'hey, lidt snevejr skal sgu ikke forhindre mig i at tage cyklen som jeg plejer'.. dårlig ide :-) og så i byen og købe julegaver til familien - hvilket jeg havde glemt alt om - og så med cyklen på slæb..

Skriv ny kommentar: