Jeg fik lige et opkald fra den gamle, hvor jeg fik at vide, at jeg ikke skulle spilde tid og penge på Avatar, da den kun fik jævne anmeldelser i Premiere. Ikke at jeg har i sinde at tage imod det råd.
Det skal du da heller ikke. Du skal i stedet tage ind og se en af de roste danske film som Premierefolket har anmeldt, som f.eks. Rejse til verdens ende, Julefrokosteneller Old Boys.
Det skal godt give noget voldsomt tø i de næste par dage hvis vi ikke skal få hvid jul i Haderslev, for nu sner det helt vild igen. Så nu kan jeg regner ud at jeg endnu engang kan gå i gang med skovle fortov.
#14234 Det er en ret fugtig sne der falder i cirka 1-2 graders varme (i Kolding i hvert fald) så den er hurtig væk igen...derud over tegner det til at vi får 2-4 grader de næste par dage så som jeg skrev til Insider så bliver det en sjappet jul.
#14135 Her er der 0 grader og der er faldet et par centimeter oven i det 25-30 cm vi fik i sidste uge. Jeg har ikke været ude og mærke konsistensen, men det minder meget om i onsdags. Det kan være I får sjap jul i Kolding. Men du har nok ret i at Insider ikke får hvid jul, KBH har jo ikke fået de samme mængder.
Ved en landsdækkende hvid jul forstås normalt at mere end 90% af Danmark er dækket af sne den 24. december om eftermiddagen. Men ikke kun med et drys af sne eller blot med rim på jorden. Snedybden skal være mere end en ½ cm.
#14131 filmz-Bruce 16 år siden
#14132 Petrescu 16 år siden
Det skal du da heller ikke. Du skal i stedet tage ind og se en af de roste danske film som Premierefolket har anmeldt, som f.eks. Rejse til verdens ende, Julefrokosten eller Old Boys.
#14133 mr gaijin 16 år siden
#14134 tiany 16 år siden
#14135 cyberzed 16 år siden
#14136 tiany 16 år siden
Her er der 0 grader og der er faldet et par centimeter oven i det 25-30 cm vi fik i sidste uge.
Jeg har ikke været ude og mærke konsistensen, men det minder meget om i onsdags.
Det kan være I får sjap jul i Kolding. Men du har nok ret i at Insider ikke får hvid jul, KBH har jo ikke fået de samme mængder.
#14137 Petrescu 16 år siden
#14138 Ericmase 16 år siden
Hvilken bio? Imperial hvis jeg gætter rigtigt? :)
#14139 cyberzed 16 år siden
#14140 davenport 16 år siden