Jeg er lige kommet hjem fra LOL-land, sidste jul dernede (håber jeg) og skulle have været til julefrokost hos min søster, men maven kunne åbenbart ikke klare de sidste par dages mad, så jeg er på vej under dynen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Er lige kommet hjem fra jule-tamtam med familien. Desværre lader det til, at jeg har taget en forkølelse eller influenza med mig hjem, så jeg vil tilbringe resten af dagen på sofaen med min dyne, en bunke film og ulækker mad!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#14208 Hjem under dynen og guffe noget Kinski, der er ikke andet for! ;)
Må jeg anbefale at hygge med Dead & Buried, som jeg ved, du har? Fin lille film og velegnet til en mat dag på sofaen. Og så har Dan O'Bannon jo været med til at skrive den, så du kan sende ham en varm tanke ved samme lejlighed. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Efter at have genhørt det afsnit af SModCast, hvor The Matrix universet diskuteres grundigt, i toget på vej hjem til Århus, så måtte jeg jo lige gense filmen. Det er efterhånden 2-3 år siden jeg sidst har set den, så det var et ganske glædeligt gensyn.
Nu skal der ses fodbold de næste par timer og derefter skal der ses Tropic Thunder på Canal+ og spises pizza.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#14201 tiany 16 år siden
Mangler lige og få det sidste jule-tam-tam overstået i morgen. Middagsmad hos mine bedsteforældre sammen med min faster og min onkel fra Schweiz.
#14202 John McClane 16 år siden
#14203 filmz-Bruce 16 år siden
#14204 Kruse 16 år siden
#14205 lagoni 16 år siden
#14206 filmz-Utyske 16 år siden
#14207 lagoni 16 år siden
#14208 dyg 16 år siden
#14209 evermind 16 år siden
Må jeg anbefale at hygge med Dead & Buried, som jeg ved, du har? Fin lille film og velegnet til en mat dag på sofaen. Og så har Dan O'Bannon jo været med til at skrive den, så du kan sende ham en varm tanke ved samme lejlighed. :)
#14210 dyg 16 år siden
Efter at have genhørt det afsnit af SModCast, hvor The Matrix universet diskuteres grundigt, i toget på vej hjem til Århus, så måtte jeg jo lige gense filmen. Det er efterhånden 2-3 år siden jeg sidst har set den, så det var et ganske glædeligt gensyn.
Nu skal der ses fodbold de næste par timer og derefter skal der ses Tropic Thunder på Canal+ og spises pizza.