Er lige kommet hjem fra jule-tam-tam hos min farmor. Hun havde så valgt at lave rom-fromage til dessert... med barcardi-rom i og hun havde bare taget opskriften fra vin-fromage, men havde ikke lige halveret andelen af rom - så det var en meget stærk sag... vi puttede i hvert fald rigeligt med jordbærsovs på for at få spist den.
Ser Charlot og Charlotte på DR K. Der er alt for mange år siden jeg har set den serie, har helt glemt det garn Preben Christensen render rundt med i serien. Det er sjovt!
Kommet hjem fra juletamtam med forældre, farmor og farfar + onkel! Imorgen står den på julefrokost og surpriseparty (for en veninde) med vennerne! Så er der selvfølgelig også lige set det sidste nye afsnit af Doctor Who - åh nej kun et afsnit med David Tennant tilbage :( Og så også en helt ny version af A Christmas Carol med Catherine Tate som en lidt anderledes Scrooge :D
Sidder og slapper af efter et par dage fyldt med god (og fed) mad, nu skal der bare restitueres inden jeg skal ned og tæve min bankrådgiver i morgen. Filmmæssigt kan jeg kun anbefale Mr. Holmes efter jeg var inde og se den sammen DarkLight igår...total overraskelse, i morgen aften står den på blå giraffer i 3D inden jeg vender tilbage til Kolding.
Jeg sidder og ser Grand National Steeple Chase fra 1973, hvor den lille hest Red Rum blev min favorit lige siden. Det er simpelthen et klasseløb, hvor hele feltet konstant er over 20 længder fra favoritten Crisp, men se så slutningen. Det er fænomenalt. Red Rum vandt 3 gange og blev nummer 2 to gange i sine fem Grand National Steeple Chases. Legendarisk!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Min lellebror har fået købt "Call of Duty 4: Modern Warfare" til PS3. Det er ret nice! :D Jeg fik købt "Transformers: Revenge of the Fallen" på Blu-Ray. Det er min første nogensinde! :D
#14211 tiany 16 år siden
#14212 danschier.dk 16 år siden
#14213 Lady Arwen 16 år siden
Så er der selvfølgelig også lige set det sidste nye afsnit af Doctor Who - åh nej kun et afsnit med David Tennant tilbage :( Og så også en helt ny version af A Christmas Carol med Catherine Tate som en lidt anderledes Scrooge :D
#14214 Ericmase 16 år siden
#14215 evermind 16 år siden
#14216 Ericmase 16 år siden
#14217 cyberzed 16 år siden
#14218 filmz-Bruce 16 år siden
#14219 Ericmase 16 år siden
#14220 MOVIE1000 16 år siden