#14233 - Kondolerer - har også selv mistet min bedstefar på den måde for et par år siden, var rigtig svært at komme igennem...
Nu har jeg da endelig fået set The Queen - som jeg af en eller anden åndsvag grund ikke har købt, men opdagede at den kom på DR1 i aften, fantastisk film, både Helen Mirren og Michael Sheen er fremragende! :) Fandt på shoppetur med veninde en t shirt i H&M med Star Wars på, måtte jeg da eje! :D
Nu har jeg da endelig fået set The Queen - som jeg af en eller anden åndsvag grund ikke har købt, men opdagede at den kom på DR1 i aften, fantastisk film, både Helen Mirren og Michael Sheen er fremragende! :)
Jeg så den også - og søreme om ikke den fine musik er komponeret af Alexandre Desplat! :D Det er bestemt en af de bedre Stephen Frears-film, men nu har jeg også en stor svaghed for Helen Mirren. Den rummede i øvrigt langt mere finurlig humor, end jeg havde ventet; Blair der går rundt i eget hus iført en fodbold-T-shirt påtrykt "Blair 10", Prins Philip der kalder dronningen for cabbage osv.
Har lige installeret OSX Snow Leopard på min Mac. Foreløbigt fungerer det da meget godt, selvom det virker lidt overdrevet at skulle hente en opdatering på 0,5 GB.
Så har jeg lige måtte oprette min første klagesag hos PlayPal - og den næste er allerede på vej. Jeg har ikke modtaget en dvd fra en professionel sælger på eBay, og sælgers konto ser ud til at være blevet suspenderet + de opfordrer selv på deres hjemmeside folk til at oprette en klagesag hos PayPal.
Den anden sag er en udgået dvd, jeg har bestilt hos en privat eller mindre sælger - også på eBay. Den er heller ikke kommet, men hvad værre er, så svarer sælger ikke på mine henvendelser (jeg spurgte i første omgang for 17-18 dage siden om afsendelsesdato og afsenderadresse, så jeg kunne efterlyse den hos posten - ud fra den tanke, at den måske lå strandet hos tolderne). De havde ellers en høj rating, men jeg kan se på deres seneste feedback, at der er en anden, der har været ude for præcis det samme. Så nu har jeg igen sendt dem en mail - både privat og gennem eBay - og givet dem frist til i morgen at svare. Hvis ikke, så ryger der endnu en klagesag afsted til PayPal, som så forhåbentligt vil tage den (der er jo desværre ikke så meget andet at stille op, når man bruger PayPal. Ifølge en dom i år, så er banken ikke forpligtet til at tilbageføre pengene, når man bruger dem)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#14251 Lady Arwen 16 år siden
Nu har jeg da endelig fået set The Queen - som jeg af en eller anden åndsvag grund ikke har købt, men opdagede at den kom på DR1 i aften, fantastisk film, både Helen Mirren og Michael Sheen er fremragende! :)
Fandt på shoppetur med veninde en t shirt i H&M med Star Wars på, måtte jeg da eje! :D
#14252 cyberzed 16 år siden
I morgen står den muligvis på en hyggelig gåtur med en gammel bekendt og hendes hund inden turen går mod Kolding.
#14253 gi-jones 16 år siden
Haha, bring it!
#14254 Highland Park 16 år siden
Jeg så den også - og søreme om ikke den fine musik er komponeret af Alexandre Desplat! :D
Det er bestemt en af de bedre Stephen Frears-film, men nu har jeg også en stor svaghed for Helen Mirren. Den rummede i øvrigt langt mere finurlig humor, end jeg havde ventet; Blair der går rundt i eget hus iført en fodbold-T-shirt påtrykt "Blair 10", Prins Philip der kalder dronningen for cabbage osv.
#14255 Michael Andersen 16 år siden
#14256 filmz-Utyske 16 år siden
#14257 evermind 16 år siden
#14258 Lady Arwen 16 år siden
#14259 Kiksmann 16 år siden
Har lige kigget Filmz igennem efter lidt fraværd, sikken en omgang :)
#14260 Thomsen 16 år siden
Så har jeg lige måtte oprette min første klagesag hos PlayPal - og den næste er allerede på vej. Jeg har ikke modtaget en dvd fra en professionel sælger på eBay, og sælgers konto ser ud til at være blevet suspenderet + de opfordrer selv på deres hjemmeside folk til at oprette en klagesag hos PayPal.
Den anden sag er en udgået dvd, jeg har bestilt hos en privat eller mindre sælger - også på eBay. Den er heller ikke kommet, men hvad værre er, så svarer sælger ikke på mine henvendelser (jeg spurgte i første omgang for 17-18 dage siden om afsendelsesdato og afsenderadresse, så jeg kunne efterlyse den hos posten - ud fra den tanke, at den måske lå strandet hos tolderne). De havde ellers en høj rating, men jeg kan se på deres seneste feedback, at der er en anden, der har været ude for præcis det samme. Så nu har jeg igen sendt dem en mail - både privat og gennem eBay - og givet dem frist til i morgen at svare. Hvis ikke, så ryger der endnu en klagesag afsted til PayPal, som så forhåbentligt vil tage den (der er jo desværre ikke så meget andet at stille op, når man bruger PayPal. Ifølge en dom i år, så er banken ikke forpligtet til at tilbageføre pengene, når man bruger dem)