Gravatar

#14281 wimmie 16 år siden

Jeg vovede mig også i Kolding Storcenter i dag - skulle lige købe det sidste nytårstøj...jeg elsker normalt at købe tøj...men ikke i disse gavebytningspræjanuarudsalgsdage... :-O

Men jeg fandt da med nød og næppe hvad jeg skulle bruge - nå håber jeg bare at tøjet (som er købt 4 forskellige steder) passer sammen...

Vi bliver 8 i morgen aften, og der er vist ved at være styr på menu, nytårspynt, tøj og så har vi rent faktisk købt en antenne så vi kan se nytårstale og rådhusnedtælling - for vores gæsters skyld ;)
Ellers mangler vi kun det sidste rengøring.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14282 Kiksmann 16 år siden

[quote=gi-jones (14280Så længe det bare er vand har du gode chancer. Men jeg vil nok anbefale at lade den hvile en dag eller to et sted hvor den kan stå og tørre. [/quote]

Der er kommet liv i den efter at jeg har haft gang i føntørre osv., nu hviler den :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#14283 tiany 16 år siden

Forestil dig at du kommer gående hen ad gaden i Dublin juleaften og så står Mundy, Damien Rice og Glen Hansard lige og jammer på gaden for at samle ind til de hjemløse - fedt ikke? :) - hvor fedt bliver det så når Bono lige kommer forbi og jammer med på Stand by Me :)
Desværre findes der ikke lige en super kvali-video:
Valar morghulis
Gravatar

#14284 dyg 16 år siden

#..83 - Jeg kender ikke de tre første, og jeg kan ikke fordrage Bono, så i mine øjne bliver det ikke specielt fedt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14285 tiany 16 år siden

nayze (14284) skrev:
#..83 - Jeg kender ikke de tre første, og jeg kan ikke fordrage Bono, så i mine øjne bliver det ikke specielt fedt :)

Okay da - så lad da gå :)
Mundy og Damien Rice er det okay ikke at kende.
Glen Hansard vandt en Oscar for et par år siden, for sangen Falling Slowly fra filmen Once, hvor han også spiller hovedrollen.
Valar morghulis
Gravatar

#14286 evermind 16 år siden

Har lige købt ind til nytårsfesten i morgen. Mangler bare at købe præmier til vores nytårsbingo, drikkevarer til kæresten og mig og måske en lille hyggecigar. Så skulle festen være hjemme. :)

Nå ja, og så skal jeg sende Dan O'Bannon en varm tanke i aften, når jeg ser Return of the Living Dead med kæresten. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14287 elwood 16 år siden

Cigar?

sig mig er du Til The Comedian, eller Rorschach 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14288 HonoDelLoce 16 år siden

Er lige kommet hjem fra de sidste nytårsindkøb.. Ingen raketter, men en masse masse alkohol.. Og selvfølgelig en masse god mad.. Der iblandt en argentinsk oksemørbrad af højeste kaliber, der bliver skåret ud i nogle gode tykke bøffer.. Mmmmmhhmmmhh...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14289 cyberzed 16 år siden

Skal igang med at bage en brownie med pecannødder og tørrede tranebær som skal være en del af mit indspark til en god nytårsmiddag, derud over skal jeg have kogt pære i morgen, samt have lave beer-chocolate saucen der skal binde det hele sammen.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#14290 MOVIE1000 16 år siden

Jeg har købt chips, pepsi max og slik, men hva skal jeg se jeg tænker på at sætte Star Trek i, men ville gerne gemme godterne til jeg får min fødselsdags gave:( jeg hader de svære valg
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: