Lige blevet færdig med gennemsynet af 2 MEGET forskellige film - Den ene var en gave fra en tidligere kollega - The Towering Inferno 2 disc SE (DVD) og den anden Shortbus (TV2 Film), som der har været snakket en del om.
Hvor er det bare en spændende interesse man har påtaget sig (Film) - 2 vidt forskellige oplevelser og spændende på hver deres måde. Det var 8 gang med "Towering .." som jeg aldrig bliver træt af slet ikke når den ser så flot ud. Shortbus var en meget speciel og anerledes film, som jeg nok aldrig ville have brugt min tid på, hvis ikke det var fordi et par filmzer havde talt varm for den - en egentlig anemeldese vil jeg poste senere i What We Saw tråden, men kan allerede nu afløre at jeg nok ikke giver den mere end 3/6.
Jeg har spenderet det meste af dagen på min sofa, hvor jeg har set hele tre college football kampe (I love ESPN America!!), derudover er jeg gået i gang med mission "Få nu set nogle af de film du har liggende, som du ikke har set før".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#14293 - uhh ser spændende ud, elsker marcipan :D Sidder lige og kigger i deres kage/kogebog ( http://odensemarcipan.livebook.dk/livebook.php?boo... ) , synes det lyder underligt at man kan putte en spsk. bagepulver i dej til muffins "hvis de skal være lidt mere luftige" - er det ikke ret meget bagepulver eller?!
Sidder og venter på det er tid til at tage på arbejdet. Kunne ikke sove igår kl 22 da min døgnrytme er vendt i ferien, håber bare jeg ikke blivr for træt ud på natten, hvor jeg skal give den gas... Tror at jeg skal drikke kaffe hele dagen og aften.
#14291 Takfornu 16 år siden
Hvor er det bare en spændende interesse man har påtaget sig (Film) - 2 vidt forskellige oplevelser og spændende på hver deres måde. Det var 8 gang med "Towering .." som jeg aldrig bliver træt af slet ikke når den ser så flot ud. Shortbus var en meget speciel og anerledes film, som jeg nok aldrig ville have brugt min tid på, hvis ikke det var fordi et par filmzer havde talt varm for den - en egentlig anemeldese vil jeg poste senere i What We Saw tråden, men kan allerede nu afløre at jeg nok ikke giver den mere end 3/6.
#14292 dyg 16 år siden
#14293 Skeloboy 16 år siden
#14294 Lady Arwen 16 år siden
#14295 Skeloboy 16 år siden
#14296 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14297 wimmie 16 år siden
Så må det vel være en genetisk fejl? ;p
#14298 evermind 16 år siden
Jeg skal jo sidde med en cigar i kæften og ordentlig kæp i øret til midnat, når alle skyder krudt af, og knurre:
"Goddamn fireworks! You'da thought this country had enough goddamn fireworks."
;)
#14299 Wangsgaard 16 år siden
Kunne ikke sove igår kl 22 da min døgnrytme er vendt i ferien, håber bare jeg ikke blivr for træt ud på natten, hvor jeg skal give den gas...
Tror at jeg skal drikke kaffe hele dagen og aften.
#14300 tiany 16 år siden