Gravatar

#14271 filmz-Bruce 16 år siden

Crabcakes!!! En god gedigen opskrift fra Hollywoods gyldne alder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14272 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har ikke smagt det før, men det ser jo lækkert ud. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14273 filmz-jonasgr 16 år siden

Skal til håndbold i aften og så har vi jo detder nytår i morgen. Noget som der mærkeligt nok skal fejres med et større ædegilde - det som danskerne er bedst til.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14274 MOVIE1000 16 år siden

#14262 HAHA ja der findes ingen dume spørgsmål kun dumme svar;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14275 davenport 16 år siden

Kondolerer også :(

Nu fik jeg læst op på tråden, en lang omgang. Sidder bare og hører P3, har ild i brændovnen, den lille er ude at sove og der er gået penge ind.
Der er overskud, og der er børnepenge den 20. :)
Glimrende!

Nytår skal fejres ved min kærestes onkel og tante, bare stille og roligt. Men hader også nytår. Det er jo bare en aften, hvor man drikker med hatte på..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14276 tiany 16 år siden

nayze (14267) skrev:
Har provianteret lidt til nytårsaften. Brus (Moët & Chandon + Martini Asti), bordbomber (nok til at fylde tre skraldespande - Værten kommer til at hade mig) og udendørs krudt.

Så kan nytåret bare komme an!

Jeg nøjes med billig Asti den skal nok være god nok :)
Og så et par 70 cm's stjernekaster - så er mit nytår hjemme
Valar morghulis
Gravatar

#14277 Twister 16 år siden

Er lige kommet hjem efter en tur i Blockbuster. Dagens køb:

- Festen (Vinterberg)
- North by Northwest (Hitchcock)
- Moulin Rouge (Luhrmann)
- Taxi Driver (Scorsese)

Alle på DVD :)

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#14278 Kiksmann 16 år siden

Her står den lidt på panik, min kone kom til at tabe et glas vand ud over juniors laptop som han har fået ved sin farfar en Lenovo T61 (en dyr satan har vi lige fundet ud af). Men håbet er stort jeg har tørret den, og fået liv i den, så vi krydser fingere.

#14277 - Nice indkøb.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#14279 lagoni 16 år siden

Jeg er lige kommet tilbage fra shopping og jeg er lidt stolt af mig selv: jeg fandt næsten hvad jeg skulle bruge af tøj og jeg købte hverken trøste-dvd eller trøste-chokolade.

Nu skal der igen skrives opgave, håbet er at komme op på minimumsidetallet i dag og så kunne rette i weekenden. Den mission bliver dog nok lidt besværet af at jeg fornylig kom til at gå i gang med BSG s4. Den ligger ovre i dvd-afspilleren og kalder på mig, den er helt alene...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14280 gi-jones 16 år siden

Kiksmann (14278) skrev:
Her står den lidt på panik, min kone kom til at tabe et glas vand ud over juniors laptop som han har fået ved sin farfar en Lenovo T61 (en dyr satan har vi lige fundet ud af). Men håbet er stort jeg har tørret den, og fået liv i den, så vi krydser fingere.

Så længe det bare er vand har du gode chancer. Men jeg vil nok anbefale at lade den hvile en dag eller to et sted hvor den kan stå og tørre.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: