Gravatar

#14321 Skeloboy 16 år siden

#...20 - har ikke noget strygejern, desværre

#...19 - desværre er de svære at finde i størrelse tyk mand...og gerne til 400 kr :)

Ellers kan du se på mit profilbillede, hvordan jeg plejer at se ud på Roskilde :)

Eller sådan her: www.skeloboy.dk/roskilde.jpg når jeg er frisk :)
Gravatar

#14322 Thomsen 16 år siden

Jeg prøver at få humøret op i omdrejninger med kaffe og musik. Underligt nok så har jeg ikke haft nogen problemer med AirTunes og min Apple AirPort, siden jeg opgraderede til OSX Snow Leopard i forgårs.

Lige nu orker jeg ikke, at jeg skal til Nordsjælland for at spise middag med 10-12 hardcore karrieremennesker, der ligger uendeligt langt fra mig i meninger og interesserer. På den anden side kan man jo altid hælde en masse sprut på dem og arrangere en lille, munter, politisk diskussion :-)

Jeg prøver at trække det med at gå ind og prøve jakkesættet. Jeg har en grum fornemmelse af, at jeg er vokset udover kanterne på det. Det ville selvfølgelig have været rimeligt klogt at tjekke det for et par dage siden, men nu har jeg heller aldrig været den smarte type.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14323 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har igen sagt "nej tak" til alt nytårsballade, så min aften står på film, computerspil, lidt god mad, måske en øl eller to og så ellers afslapning til den helt store guldmedalje.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14324 Thomsen 16 år siden

Sådan helt alene?

Det lyder som en farligt fristende idé. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14325 filmz-Utyske 16 år siden

Thomsen (14324) skrev:
Sådan helt alene?

Indeed, jeg fik nok af nytårsfester i 2000 og har holdt mig i det små efterfølgende, hvor jeg kun har vovet mig ud til en enkelt nytårsfest.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14326 filmz-Bruce 16 år siden

#14323 Nu har jeg lillepigen i aften, men jeg har det lidt på samme måde med nytåret. Jeg nyder god ædelse og drikke og så kunne jeg godt nyde masser af film. Måske vi skulle se på at slå tøjlerne sammen i noget sammenskudsgilde næste år en 3-4 stykker :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14327 filmz-Utyske 16 år siden

#14326 -

Jo, det kunne sagtens være en plan. :)
Gravatar

#14328 filmz-Bruce 16 år siden

#14327 Så er det bare med at huske det :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14329 MOVIE1000 16 år siden

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN ANTHONY HOPKINS :)

OG GODT NYTÅR
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14330 wimmie 16 år siden

Godt nytår til jer alle :)

Vi er så småt ved at nærme os noget der ligner at være klar... huset er rengjort, stuen er pyntet op, tunmoussen er i køleskabet og tøjet er fundet frem :)

Desværre har to af vores gæster meldt afbud pga. sygdom så vi er nede på 6, men det skal nu nok blive hyggeligt - der er i hvert fald mad og drikke i overflod nu.

Håber I alle får en hyggelig aften - og Skeloboy> Alt andet end den lime-grønne-agtige skjorte ;)

Hyg jer :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: