Gravatar

#14331 mr gaijin 16 år siden

Så er jeg snart på farten. Først nytårsmiddag. Derefter nytårsfest. Derefter nytårssøvn. Derefter et nytårstog til Sjælland. Derefter nytårsopstart af et nyt højskolehold med mere end dobbelt så mange elever end det sidste halvår.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14332 tiany 16 år siden

Har fået min lur, så nu er jeg frisk til i aften. Men halvdelen af gæsterne har meldt afbud (de ville åbenbart selv holde noget her i 11.time) så nu bliver vi 3 :D
Men vi skal nok få det sjovt alligevel.
Valar morghulis
Gravatar

#14333 Twister 16 år siden

Er i det rigtige tøj og har pakket diverse drikkevarer sammen. Nu venter jeg som bare på kærestens ankomst så vi kan komme afsted til en af mine venner der holder nytårsfest i hans forældres (som ikke er hjemme ofc) hus. Det skal nok blive sjovt.

Det lyder farligt fristende :D Men man må jo nok hellere ud og være lidt social når jeg nu har sagt ja tak til invitationen ;P.

Damnit nu tror jeg sku min kæreste kommer. Men magter INTET lige nu ;D.....
Well well, det skal som end nok blive sjovt når man først kommer længere ud på aftenen.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#14334 Ericmase 16 år siden

Hvordan kan man bruge BD-Live? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14335 filmz-jonasgr 16 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14336 MOVIE1000 16 år siden

#14334 det har jeg også tænkt på, jeg tror man skal have et stick der kan fører fra BD afspilleren om til en modem bare et gæt
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14337 filmz-Narniabæver 16 år siden

Tillykke Hopkins!

Og godt nytår til alle!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#14338 Ericmase 16 år siden

#14336 Jeg bruger en PlayStation®3 til mine Blu-rays og har ikke nogen BD afspiller. :)
Gravatar

#14339 filmz-Utyske 16 år siden

#14338 -

BD-live kræver bare at du er på nettet med din PS3. Når du så har en film i, der understøtter det, er der et ikon i menuen, hvor du kan vælge det, som regel.

Hvad man kan bruge det til, er lidt forskelligt fra disk til disk. Jeg har ikke selv brugt det til alverden.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14340 Ericmase 16 år siden

#14339 Tak for det, men DAMN! "Transformers: Revenge of the Fallen" understøtter det ikke og det er den eneste Blu-ray jeg har. :(

Skriv ny kommentar: