Gravatar

#2861 rockysds 15 år siden

Har fået skrevet med Book Depository, og det var rigtigt nok skattereglerne, der satte en stopper på leveringen til Danmark. Der er dog lys forude, da de regner med at kunne sende igen til Danmark fra januar:

We have had to suspend delivery to Denmark for the time being. I am sorry to say that Danish Tax Legislation means that we can no longer deliver to Denmark without incurring losses on each sale. However, we hope to be able to remedy this situation in January 2009.

---

En af de mere interessante Top 100-lister.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2862 elwood 15 år siden

Stanley Donen, på en 7'er sådan 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2863 elwood 15 år siden

Lige tjekket min Tropic Thunder Dir. Cut hurtigt ud.

Den alternative slutning var ret munter, men buhu ameriknask test publikum brød sig ikke om den, alt skal jo være lykkeligt, men den fra bio udgaven var nu også fin nok, selv om den alternative slutning har en del flere hilsner til The Oscars 8-)

Og et par extended og delete scenes blandt andet en meget længere udgave af samtalen mellem Tugg Speedman og Kirk Lazarus, hvor Tugg er faldet ind i sin karakter 100%

+ lidt andrer gode ting.

Napper nok selve filmen i weekenden, så må jeg lige se hvor stor forskel der er på bio, og så dir. cut.

I øvrigt genial måde menu'en er bygget op på, når man sidder og ser menu'en på en film, køre der mange gange klip fra filmen, det har de så udnyttet på den måde at man kun se de "grumme" ting fra filmen af, så den fremstår som en rigtig modbydlig ubamhjertig krigsfilm, der viser rædslerne ved krig... At musikken også er lidt sørgemodig gør også sit til virkningen.

Ben stiller er for øvrigt overraskene seriøs i de små intro'er med xtra matrialet.
Gravatar

#2864 elwood 15 år siden

Der er faktisk overraskene meget matriale på den her BD udgivelse, make up test med Tom Cruise, der danser mere hip hop f.eks.

Improv scene med Stiller og Downey. og meget andet.

Tror resten skal gemmes til weekenden, ellers kommer jeg aldrig i seng i aften 8-)
Gravatar

#2865 filmz-Kadann 15 år siden

#2864 -

Tom C er så vild i den rolle. :D
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#2866 tiany 15 år siden

Tom Cruise er for sej i Tropic Thunder - jeg var simpelthen flad af grin.
Valar morghulis
Gravatar

#2867 elwood 15 år siden

Og når man ser den lille sekvens på dvd'en/BD'en er man igen flad af grin, da der ikke er fancy kamerar ture og vinkler, det er blot 100% pure Tom Cruise.

og ja jeg var også færdig af grin over ham.

Choose a dude
Gravatar

#2868 elwood 15 år siden

Gravatar

#2869 elwood 15 år siden

Yes så kom jeg op på 20 rigtige i Christians filmquiz, nu er jeg godt tilfreds.

Gravatar

#2870 elwood 15 år siden

og bonus spørgsmål A

Skriv ny kommentar: