Har nydt Rock'n'Roll Hall of Fame koncert siden 1.30. Den lille sover på sofaen. Hun nød så langt hun kunne holde og jeg nyder sidste performer, Bruce Springsteen, som virkelig er i sit es. Men det har været en fantastisk koncert siden første nummer. Højdepunktet var Smokey Robinsons ene nummer, som fik hårene til at rejse sig på mig. Fuck hvor synger han stadig magisk!!! Men U2, Bruce og Patti Smith med Because The Night, var også stort!
Bedste TV program jeg har set i 10 år! Og Bossen har nu inviteret Billy Joel op. Formentlig slutter bossen med et par numre alene med E Street Band.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 14328 - Kunne være hyggeligt ;) - Men Ihh hvor var det bare træls når man nu møder op til en hyggelig middag med gamle kollegaer blot for at finde ud af de i sidste øjeblik havde aflyst pga. sygdom - Nå - men så kunne man da så istedet hygge sig med sit eget musik og sine film istedet :)
# 14342 - Hvorfor sendte de den ikke bare tidligere på aftenen :) ... Så også Killers Live - det var heller ikke ringe :)
Er stået op for en times tid siden efter at vi kom hjem omkring kl. 05.00 i går. Og sneen daler ned. Det bliver nok isvinter i år, tror jeg. Ellers fin nok aften, selv om jeg ikke er meget for alt det krudt.
Vil ud for at løbe her om kort tid.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er stået op efter en skøn aften i rart selskab. Jeg blev lidt småfuld, men aldrig rigtig stiv og har ikke nogen tømmermænd i dag. Jeg er bare pænt træt, men gider ikke ligge og snue dagen bort, når et nyt år afventer al min herlighed! ;)
... nå ja, og så er det selvfølgelig også lidt svært, når underboens gæster endnu ikke har afsluttet deres larmende fest. Man skulle tro, de snart løb tør for speed, men nej ... (Jeg sidder lige og føler mig lidt omringet over alle de fantastiske mennesker, kommunen tilsyneladende visiterer til netop denne opgang)
Anyway, jeg håber, I alle kom godt ind i dette nye år. :) En af mine venner og gæster kom med et smukt citat, jeg fremover vil have in mente, når jeg nyder mine brains:
"Død er det nye levende!"
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#14341 MOVIE1000 16 år siden
#14342 filmz-Bruce 16 år siden
Bedste TV program jeg har set i 10 år! Og Bossen har nu inviteret Billy Joel op. Formentlig slutter bossen med et par numre alene med E Street Band.
#14343 Takfornu 16 år siden
# 14328 - Kunne være hyggeligt ;) - Men Ihh hvor var det bare træls når man nu møder op til en hyggelig middag med gamle kollegaer blot for at finde ud af de i sidste øjeblik havde aflyst pga. sygdom - Nå - men så kunne man da så istedet hygge sig med sit eget musik og sine film istedet :)
# 14342 - Hvorfor sendte de den ikke bare tidligere på aftenen :) ... Så også Killers Live - det var heller ikke ringe :)
#14344 Wangsgaard 16 år siden
#14345 Steffan Rasmussen 16 år siden
Nårh, bette pus.
#14346 filmz-jonasgr 16 år siden
Vil ud for at løbe her om kort tid.
'Cause I'm evil"
#14347 Takfornu 16 år siden
Sikke et flot nytår vejr det var igår og helt unique aften igår med fuldmåne for anden gang på 1 måned - det er ikke sket i 19 år :)
Nå ... jeg vil smutte ind og se en film enten i biffen eller på BD/DVD bagefter - Godt nytår allesammen :)
#14348 tiany 16 år siden
#14349 evermind 16 år siden
... nå ja, og så er det selvfølgelig også lidt svært, når underboens gæster endnu ikke har afsluttet deres larmende fest. Man skulle tro, de snart løb tør for speed, men nej ... (Jeg sidder lige og føler mig lidt omringet over alle de fantastiske mennesker, kommunen tilsyneladende visiterer til netop denne opgang)
Anyway, jeg håber, I alle kom godt ind i dette nye år. :) En af mine venner og gæster kom med et smukt citat, jeg fremover vil have in mente, når jeg nyder mine brains:
"Død er det nye levende!"
#14350 coolflash 16 år siden
Godt nytår til i andre film-elskere!