Gravatar

#14351 wimmie 16 år siden

Jeg skal på arbejde om en times tid :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14352 Twister 16 år siden

Føler med dig :(...

Jeg har tømmermænd ...:P men ellers god nytårsaften.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#14353 dyg 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra nytårsfesten i det Vejlensiske. En hyggelig aften med alt for meget spiritus, hvilket har resulteret i kvalme og hovedpine, der heldigvis er ved at være væk nu.

Resten af dagen kommer til at gå med at lave absolut ingenting, samt evt. et visit på en burgerbar og i BlockBuster.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14354 tiany 16 år siden

Har lige set "This is It" - Det var nu en behagelig lille film at bruger eftermiddagen på. Og det var dejligt at se, at MJ i virkeligheden var meget frisk og stadig på toppen, til slut.
Valar morghulis
Gravatar

#14355 elwood 16 år siden

Sidder og ser Zulu comedy Galla, hehe de to rige herre karakterne Fritz og kan aldrig husk den anden er pænt skægge 8-)

Og Ulf Pilgaard leverede en genial monolog som Hanne Bech-Hansen, med utalige flere sprogfejl der forsøgte og fortælle lidt om alt den misforståelse med Perle, jeg var færdig af grin!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14356 Lady Arwen 16 år siden

#14354 - var oss overrasket over hvor frisk han virkede... :)
Doctor Who <3
Gravatar

#14357 Ericmase 16 år siden

Nogen af jer der kender en butik hvor man kan købe billige Blu-ray film? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14358 wimmie 16 år siden

Hvor billige?
Skal det være en fysisk butik eller netbutik?

Jeg vil umiddelbart sige at de bedste tilbud i fysiske butikker findes i Blockbuster os Stereostudio - især i BB hvis man ikke har noget imod brugte film.

Men det er stadig billigere fra Play eller Amazon.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14359 filmz-Bruce 16 år siden

#14355 Helt enig. Sjovt at se hele stand-up klientellet, som snart kan leve af at se hinanden og så kommer gamle garvede Ulf og ruller butikken.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14360 elwood 16 år siden

Det var hvertfald mange sprogfejl han sku huske uden ad!

Tænker tilbage på stjernetegns sketchen med ham og Dirch Passer, hvor han formår og få den dengang måske ikke så garvede Ulf, til og miste konsetrationen fuldstændig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: