Gravatar

#14401 tiany 16 år siden

gi-jones (14398) skrev:
Ja, for den slags opførsel ser vi jo gudskelov ALDRIG fra kvinder...

Jo da - synes bare det er lidt for sjovt at min kæreste ringede hjem til hans forældre og hans mor så går op og giver broren telefonen, hvorefter han knalder røret på. Han vil jo ikke engang fortælle hvorfor han er så sur.

elwood (14400) skrev:
Ser SNL med Seth Rogen, og blander mig hel uden om den snak som tiany har sat igang, this could get ugly 8-)

Næ - jeg ved den slags sker og jeg ved det også kan ske for kvinder, men dog oftest ikke pga af et MMORPG :)
Valar morghulis
Gravatar

#14402 danschier.dk 16 år siden

#..401 Det kan jo bare være det er den tid på måneden hvor man skal lade ham være lidt i fred :-)
Gravatar

#14403 filmz-Bruce 16 år siden

#14399 SÅDAN! Jeg kan huske, at jeg havde 3 stks. CRT 17" PC skærme, alle cabriolet med taget fjernet, fordi jeg under klankampene altid knaldede knytteren ned i! Det var som regel altid de fucking defensive portugisiske camper klaner, som fik mig til at blive hidsig. Mage til talentløse computerspillere, skulle man godt nok lede længe efter!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14404 lagoni 16 år siden

Så kom jeg endelig over 18 sider i min opgave, så der er stadig håb. Den skal være minimum 20, så nu ved jeg jeg i det mindste får afleveret et eller andet - det ville være dumt at give op nu. Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal blive færdig, jeg har en masse ufærdige afsnit hvor jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal skrive. Så kort sagt: brokbrokbrok.

#tiany - hvor gammel er den lillebror..?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14405 tiany 16 år siden

lagoni (14404) skrev:
#tiany - hvor gammel er den lillebror..?

22 år
Valar morghulis
Gravatar

#14406 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige kigget min mail igennem, da jeg skulle finde ud af hvor længe det er siden jeg sidst skiftede grafikkort i min computer og det er snart to år siden.

Utroligt at et mid-range grafikkort til 1100 kr. stadig kan følge med i dag. Jeg har netop gennemført Mirror's Edge med det i full-HD opløsning. Ok, det hostede hist og her, men jeg er sgu lidt imponeret over at det stadig har muskler til at lege med, selvom det bliver sendt på pension nu.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14407 evermind 16 år siden

Jeg er lige blevet færdig med en gang italiensk zombiefilm, Le Notti del Terrore / The Nights of Terror, og overvejer lidt, om jeg mon skal fortsætte rejsen videre til Frankrig med Les Raisons de la Mort / The Grapes of Death ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14408 filmz-Bruce 16 år siden

#14407 Lyder lidt ligesom min 500 days of horror jeg lige er blevet færdig med. Overvejer om jeg skal skruppe i seng eller smadre dagen imorgen med en sidste film.
Gravatar

#14409 wimmie 16 år siden

Overvejer også om jeg skal gå i seng eller se en film. Har lyst til at se noget Hitchcock men på den anden side er jeg temmelig træt - og Hitch skal jo helst nydes frisk ;)

Ville ønske jeg havde flere zombiefilm...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14410 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg må efterhånden (stryg det), jeg MÅ grine af nyhedsmediernes forsidestof:

Hver femte vil af med Brian Mikkelsen

HOLD DA OP! RYD FORSIDEN! Betyder det, at politiken mener deres læsere er så svagt begavede, at de ikke kan regne ud, at 4/5 så måske mener noget andet?

Hvis man nu spurgte Danmark, om man ville af med en hvilken som helst anden politiker, mon det så var helt umuligt, at finde andre, som 1/5 af befolkningen gerne ville af med? Men det gamle journalist ordsprog, "hvis du ikke har en nyhed, så opfind én", er stadig i høj kurs.

Skriv ny kommentar: