Gravatar

#14391 mr gaijin 16 år siden

lagoni (14384) skrev:
Jeg er gået fuldstændig i stå i min opgave og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Så jeg ser på grinende babyer på youtube.

Hvis du alligevel spilder tiden, så kan du i stedet din tid ved at læse en artikel her om, hvordan du bedst spilder tid:

http://www.structuredprocrastination.com/
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14392 Corgan 16 år siden

Navarre3 (14378) skrev:
# 14376 Go humor der :)

Sodder og leder efter et sted, som har Oppo's Blu-ray afspiller (kodefri naturligvis) på lager - troede ikke det skulle blive så svært :( - Dødtræt ikke kunne benytte mig af de mange gode Blu-ray tilbud :-/

Me 2. Er også mega træt af regionshelvedet. Og så er jeg virkelig træt af min dvd-afspiller, så jeg tænkte jeg jeg lige så godt kan kigge efter en Oppo.
Gravatar

#14393 gi-jones 16 år siden

Navarre3 (14378) skrev:
# 14376 Go humor der :)

Sodder og leder efter et sted, som har Oppo's Blu-ray afspiller (kodefri naturligvis) på lager - troede ikke det skulle blive så svært :( - Dødtræt ikke kunne benytte mig af de mange gode Blu-ray tilbud :-/

Vil du ikke gi mig et pip hvis du finder den? Jeg er nemlig helt i din båd.

Ellers kunne vi skrive til Oppo og spørge hvor mange vi skal købe for at de vil sende dem direkte til os herovre og så gøre som Bruce og få lavet dem kodefri selv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14394 filmz-Bruce 16 år siden

#14378 Ja det forstår jeg godt! Har du prøvet her?

http://www.crtprojectors.co.uk/oppo_bdp83.htm
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14395 filmz-jonasgr 16 år siden

Har været til fest sammen med min familie inklusiv en 10 børn og ca. det samme antal voksne. Det var nu meget hyggeligt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14396 tiany 16 år siden

Mænd!
Min kæreste lavede en sjov kommentar til hans lillebror under et online spil, fordi broren blev ved med at brokke sig - hvilket nu har resulteret i at broren blev så sur, at han har blokeret min kæreste online og slukket sin mobil. Simpelthen for barnligt.
Valar morghulis
Gravatar

#14397 evermind 16 år siden

Så skal du prøve at opleve os, når vi bliver tøsefornærmede! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14398 gi-jones 16 år siden

tiany (14396) skrev:
Mænd!
Min kæreste lavede en sjov kommentar til hans lillebror under et online spil, fordi broren blev ved med at brokke sig - hvilket nu har resulteret i at broren blev så sur, at han har blokeret min kæreste online og slukket sin mobil. Simpelthen for barnligt.

Ja, for den slags opførsel ser vi jo gudskelov ALDRIG fra kvinder...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14399 Skeloboy 16 år siden

#14396 - jeg har dæleme godt ødelagt en del mus og tastatur pga. onlinespil:)...har også engang kastet min stol ind i væggen ;)
Gravatar

#14400 elwood 16 år siden

Ser SNL med Seth Rogen, og blander mig hel uden om den snak som tiany har sat igang, this could get ugly 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: