Har lige læst et par anmeldelser af Frost/Nixon og baseret på dem, lyder det som om at det er en film som er lige noget for mig. Og Nixon er jo en af de mere interessante præsidenter at studere.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Står for at skulle finde et TV bords møbel og et sofabord. Jeg er vild med Clic og Jesper Frislev mht. TV bord, men aldrig i livet om jeg vil give så mange penge. Nogen som har en anelse om der eksisterer gode alternativer? Og er der nogle gode steder i Jylland at købe sofabord?
Synes alle sofaborde efterhånden er 20-30 cm høje og hvis jeg var født dværg, så ville jeg helt klart overveje dem, men det ville nu være rart ikke at få hold i ryggen, når man skal sætte en kop fra sig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2871 dyg 15 år siden
#2872 DarkLight 15 år siden
I aften skal jeg til aalborg og se anden :P
#2873 cyberzed 15 år siden
#2874 DarkLight 15 år siden
#2875 tiany 15 år siden
#2876 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#2877 elwood 15 år siden
Lidt kylling sammen med kartoffelskiver som er vendt i lidt olie, og krydderier. og som nu står og tilberede sig i oven i ildfast fad.
Og så køre jule winamp i baggrunden med Chris Rea - driving home for christmas
Det sku ren hygge det her 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2878 filmz-Bruce 15 år siden
Synes alle sofaborde efterhånden er 20-30 cm høje og hvis jeg var født dværg, så ville jeg helt klart overveje dem, men det ville nu være rart ikke at få hold i ryggen, når man skal sætte en kop fra sig.
#2879 cyberzed 15 år siden
#2880 filmz-Bruce 15 år siden