Gravatar

#14471 tiany 16 år siden

Det var da et tåbeligt fænomen :)
Valar morghulis
Gravatar

#14472 jessup 16 år siden

Har lige fået at vide at jeg har ventet 3 uger forgæves på at få lavet min cykel, men at det alligevel ikke kan lade sig gøre(ingen af deres leverandøre har kunne få det tandhjul hjem der skulle skiftes). Jeg har været pissed over det, men nu er jeg mest glad for at have fået besked - jeg har ikke været utilfreds pga vejret med at køre i bus de sidste par uger:)
This is just until June
Gravatar

#14473 elwood 16 år siden

#14465 hehe så røg vores skuespillerinde også på vognen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14474 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg er lige gået i unverheiratet fælden 2 gange nu på facebook. Jeg kan sgu ikke lade være med at trykke på det smukke billede, men hver gang er det sgu bare en IQ test - øv.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14475 Thomsen 16 år siden

Oh, the musings of an internet shopper...

Sidder og venter (og venter...) længselsfuldt efter svar fra en lille forretning i San Francisco. De har nemlig en figur, jeg gerne vil købe. Nu har der selvfølgeligt været helligdage og nytår og tømmermænd og alt muligt, men hvor længe skal man vente, før man kan tillade sig at skrive igen?

Så har jeg lige fået en afgørelse på min første klagesag hos PayPal. Det blev til et afslag, fordi sagen "ikke overholdt deres retningslinjer". Jeg kan dog tilsyneladende ikke få at vide, hvilke retningslinjer, der er tale om. Klagen er i hvert fald afsendt indenfor deres 45 dages indsigelsesfrist. Nå, nu har jeg smidt dem en mail og spurgt. De $15 er ikke så vigtige, men jeg vil da gerne have styr på reglerne. Næste gang kunne det jo handle om helt andre beløb.

Selve klagesagen er i øvrigt lidt mystisk. Det drejer sig om en dvd fra en af eBays største professionelle forhandlere. De har fået suspenderet deres konto, og på deres hjemmeside stiller de sig uforstående heroverfor og opfordrer deres kunder til at sende en indsigelse til PayPal, hvis man ikke har fået sin bestilling leveret. Det hjælper bare stort, hvis PayPal nægter at anerkender ens indsigelse.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14476 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg har lige genset "The 400 Blows" som stadigvæk er fremragende. Er der nogle som har set de andre film om Antoine Doinel ? Er de noget værd ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14477 mr gaijin 16 år siden

#14476 De første fortsættelser til "400 Blows" er meget gode. Omend temmelig anderledes.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14478 dyg 16 år siden

Tjekkede lige min netbank og forstod ikke helt saldoen på min budgetkonto. Det viser sig, at IAK (min a-kasse) har trukket penge til efterlønsbidrag, selvom jeg har meldt mig fra rettidigt.

Nu må jeg så afvise betalingen og kontakte dem i morgen, men heldigvis har jeg da bekræftelsesbrevet fra dem, så det bør ikke blive noget problem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14479 Skeloboy 16 år siden

Jeg overvejer meget, meget kraftigt at begynde som voksenlærling på kokkeuddannelsen...der er dog et par ting:

1) måske er det fordi, jeg stadig er ledig(selvom jeg dog har fået et løntilskudsjob)

2) ved ikke helt, om jeg gider mere skole

3) det tager næsten 4 år(selvom jeg nok kan gøre det på 2½ pga. meritoverførsel fra gym)

4) lønnen bagefter er ikke videre god...

5) men skal passe på med at gøre sin hobby til sit arbejde

MEN:

1) jeg elsker virkelig at lave mad til andre mennesker

2) jeg gider alligevel ikke bruge min uddannelse på uni til noget

3) jeg vil have det fint med stressniveauet, faktisk foretrækker jeg stort pres

4) har en lille drøm om at starte mit eget sted med mad, musik og events(hvor min uddannelse og erhvervserfaring så kan komme lidt til gode)

5) jeg vil rigtig gerne udvikle mine kokkeevner(dog kan man også gøre det af sig selv)

Jeg har leget lidt med tanken i et stykke tid nu...men jeg tænker også lidt, om man ikke bare skulle kaste sig ud i det...
Gravatar

#14480 wimmie 16 år siden

Jeg synes du skal gøre det - om ikke andet så spring fra hvis det ikke er dig; så fortryder du da ikke at du ikke prøvede ;)

Hvis du beslutter dig for ikke at gøre det og du virkelig elsker at lave mad til andre...ja, så er der altså ikke så langt fra Odense til Assens (Turupvej 46 i Turup ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: