Gravatar

#14481 dyg 16 år siden

Men det er faktisk nemmere at komme til Århus. Toget går direkte fra Odense til Århus!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14482 elwood 16 år siden

Jeg var ikke meget for det i starten, men jeg tror sku jeg er blevet lidt hooked på The Mentalist serien, i starten fandt jeg bare hans karakter som altid var overlegen for irreterne, men der er noget ved Simon Baker ansigts memik der på en måde gør at det ikke går mig på aligevel.

Og hele plottet med Red John, som han er hel afhængig af er også spændende, jeg frygter bare for hvor længe de kan køre videre med ham som hans personlige katalysator.

Men yep jeg tror sku jeg er blevet lidt vild med den serie, god lille afslapning synes jeg 8-)

Der er lidt moderne Columbo over ham, med samme irrations moment overfor de mistænkte, Patrick Jane er bare lidt mere rapkæftede i tonene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14483 Skeloboy 16 år siden

#14480 - hehe...men det er selvfølgelig heller ikke noget, man behøver gøre lige nu...på den anden side, så er det heller ikke sikkert voksenlærlinge-ordningen bliver ved med at eksisterer...
Gravatar

#14484 MOVIE1000 16 år siden

jeg har lige bestilt Star wars the clone wars sæson 1 på BD og terminator sæson 1 dvd på Cdon :) det er første gang :) er Cdon et ok sted at bestille, de kommer ikke som støv når man åbner pakken?

lige nu er jeg ved at se Operation Valkyrie som jeg købte i blockbuster tidligere idag for 30 kr :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14485 filmz-Utyske 16 år siden

#14484 -

Jeg har ganske gode erfaringer med CDON, men det er ikke alle der er tilfredse med dem.

Jeg har kun haft en håndfuld uheldige oplevelser med dem og jeg har handlet der i 6-7 år, hvis ikke mere.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14486 Kruse 16 år siden

#14484: Jeg har også kun gode erfaringer med CDON, som er ganske hurtige til at levere, og hvis der er en fejl ved disken eller noget, så fungerer deres kundeservice også ganske godt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14487 wimmie 16 år siden

Enig ang. The Mentalist - var heller ikke sikker på at jeg ville kunne lide den. Dog synes jeg at Lie to Me er endnu bedre - den er jeg godt nok blevet bidt af. Jeg er facineret af den måde man kan læse folk ansigter på - og meget af det kan man jo genkende fra det virkelige liv, hehe :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14488 elwood 16 år siden

Ser skam også Lie to me, jeg synes bare kke jeg behøver og komme i skole hver gang de åbner munden, det er som om deres kollegaer sidder til time (men såigen det gjorde MacGuyver jo også, og det jo en fænomenal serie! hehe) men yep jeg følger også med i den, som sagt håber jeg blot Tim Roth møder en ordentlig modstand på et tidspunkt, synes stadigvæk han har det lidt for "nemt" ved godt at opbygningen ikke rigtig giver så meget mulighed for det 8-)

Eneste kant jeg har set indtil videre er hans kollega, hvor hendes mand bedrager hende, og Tim er splittet mellem og ti'e eller blande sig

Her har Patrick Jayne, Red John, som gang på gang overlister ham, og nærmest håner ham, ikke for at forsvare den ene serie frem for den anden.

Jeg kan li begge serier, min kommentar med The Mentalist er at jeg overvejer, og begynde og bestille sæsoner hjem 8-)

blir bare så træt af og høre da tv3 reklamerede for den som USA's mest sete serie og bla bla. lidt ligesom Flash Forward der snart begynder på 6'eren, jeg vil gerne danne min egen mening om serierne, og gider ikke den her skamløs rosning uden noget hold i det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14489 El vez 16 år siden

Jeg morer mig kosteligt over denne liste,
http://www.deadline.com/hollywood/mogul-tip-make-m...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14490 rockysds 16 år siden

Er kommet hjem for et par minutter siden efter, at gymnasiet gav os snefri. Har kun haft to timer i dag, og jeg er nu i ganske fortrinligt humør og smider en film på. Sne er nu herligt i situationer som denne. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: