Gravatar

#14581 tiany 16 år siden

Lady Arwen (14578) skrev:
#14577 - Dårlig start på morgenen! Det var da også noget underligt noget at gøre!

Vi har siden konstateret at det højst sandsynlig er med vilje, da det er samme tid som skraldebilen har været. Så den har blokeret vejen og så har en eller anden gut med hans bil+trailer taget en genvej igennem vores forhave og ud igennem hækken. Og han valgte jo så også lige at køre igennem det eneste bed der er i hele forhaven, så den busk der stod der, har det heller ikke så godt.

Kæresten vil rundt og spørger naboerne når han kommer hjem, om de har set noget eller ved hvem det er. Nu bor vi jo på en blind vej, så det burde nok være til at finde frem til gerningsmanden.
Valar morghulis
Gravatar

#14582 filmz-jonasgr 16 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14583 Lady Arwen 16 år siden

#14581 - jamen det var da pænt gjort! Nogle gange er det bare svært at forestille sig, hvad folk tænker!
Doctor Who <3
Gravatar

#14584 Kiksmann 16 år siden

Sidder og lytter til pure.fm PurefmlovesPoland, totalt godt sammensat mix der!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#14585 tiany 16 år siden

Så meldte den skyldige sig :)
Det viste sig alligevel at være et uheld, hvilket jeg godt kunne se da naboen og jeg tog et nærmere kig på hækken.
Den skyldige var så en ældre dame, der bor længere henne af vejen, hun troede ikke der var nogen hjemme så hun ville lige vente her til i eftermiddag. Hun havde vist været rimelig chokeret og hendes bil skal have ny kofanger. Men hun sagde at vi bare skulle komme til hende hvis der var noget af hækken der ikke var som det skulle være til foråret.
Valar morghulis
Gravatar

#14586 wimmie 16 år siden

Nå, det var da altid noget at det ikke var en eller anden idiot der gjorde det med vilje - ældre damer kan godt nok være sneaky, men mon ikke hun er god nok? ;p

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14587 Neslom 16 år siden

Så fik jeg endelig internet igen
Gravatar

#14588 Lady Arwen 16 år siden

#14585 - ja det var da altid noget, hvordan var hun kommet til at køre derind?
Doctor Who <3
Gravatar

#14589 elwood 16 år siden

Ved og sammensætte mit gallatøj til weekends nytårsbal/dans.

Tror den står på sorte bukser + Seler, tilhørne slips sort, og en hvid skjorter.

Det hvertfald det mest galla agtige jeg har til imorgen. Jeg er ikke så advanceret med de ting, bliver sku for varmt og ha jakken på også 8-)

Ellers er jeg godt igang med og pakke alt det andet som man skal ha med sig på tur.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14590 elwood 16 år siden

Hmm tror slipset lige er lidt for meget, nu her jeg får det på, men selerne og de andre ting det blir, nå så kan jeg komme videre i programmet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: