Gravatar

#2911 dyg 15 år siden

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2912 filmfan 15 år siden

For mig handler det om tolerance - som Nakalay også er inde på. Ikke nødvendigvis om accept, og heller ikke for den sags skyld om respekt - men om netop tolerance. Altså at man har overskud til at kunne rumme andre meninger og måder at gøre tingene på, end dem man lige selv sympatiserer med - "live and let live". I de perioder hvor et sådant menneskeligt overskud ikke er tilstede, står alskens mindretal altid for skud. Det er trist og mildest talt ikke særligt opløftende.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#2913 nakalay 15 år siden

Jeg havde på fornemmelsen, at det var denne bruger, der var på spil igen. Jeg vil lade moderatorerne om, hvordan denne sag skal behandles, om overhovedet, men jeg vil personligt, kraftigt overveje at indsende en formel anmeldelse til redaktionen, såfremt sådanne menneskefjendske kommentarer fortsætter med at dukke op.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#2914 filmz-jonasgr 15 år siden

Er blevet lidt interreseret i at vide lidt mere om min slægt. Egentlig noget der er kommet efter Bagger sagen, Bagger er en del af vores slægtsnavn. Har dog altid været interesseret i at vide mere om min slægt, hvor man kommer fra etc.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2915 wimmie 15 år siden

2914> Hehe ;)

Jeg selv er snotforvirret for tiden...i min ferie ringede min produktionsleder og fortalte at der var en ledig stilling som proceskonsuelt ledig på min arbejdsplads, og hun opfordrede mig til at søge den...
Jeg tænkte at det lød spændende, men da jeg læste opslaget igennem slog jeg det hurtigt ud af tankerne, da det lød som om de var interesserede i én med en ingeniør- eller Cand. merc. uddannelse...og jeg har....gymnasiet ;)
Dog har jeg 5½ års arbejdserfaring med en hulens masse kurser og koordinator-stillinger.
Jeg rådførte mig så i dag med vores personalekonsulent, og hun sagde at uddannelse absolut ikke var et krav og bestemt ingen hindring var for mig.

Så nu står jeg i et dilemma: Skal jeg søge og "risikere" at skulle forlade mit elskede team og mine dejlige kollegaer (for tiden er der én der lægger chokolade og små gaver på mit bord når jeg er væk fra det).
Eller skal jeg blive hvor jeg er og hvor jeg føler mig tilpas og dermed gå glip af en alletiders mulighed og en fed løn...?
Jeg er jo som sagt stadig underkvalificeret og har jo intet at miste ved at søge...kan jo altid sige nej selv hvis jeg får den tilbudt.
Aaarghhh!....og der er ansøgningsfrisk på onsdag :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2916 davenport 15 år siden

Skal lige ha på det rene om det er mig i snakker om der??
Jeg kan ikke gennemskue det? Bare giv los, hvis det er!

I øvrigt synes jeg det er pisse vattet bare at forlade forum fordi man ikke kan klare lugten i bageriet. Jeg har minus respekt for folk der bare giver op uden en god argumentation, og kaster det virtuelle håndklæde i ringen, bare fordi man ikke er enig i retorikken.
Det kan sku da godt være vi ikke deler overbevisninger, men vi deler efter stor sandsynlighed filmsmag, og det er primært derfor vi er her.
Hvor mange gange er Kadann og mig ikke røget i clinch, eller PredatorX og alle (;)) for den sags skyld, men det gør sku da ikke at vi bare giver op på det hele.
Hvis jeg gjorde i virkeligeheden (livet) så stod jeg stadig og pakkede tavler ind.. Og græd!

Når man smutter fordi diskussionen bliver for grum, er det nok bare fordi man ikke er skabt til at diskuterer.

Jeg synes bare det er latterligt at alle jer venstreorienterede hippier (pun intended) tror at man kan redde verden ved at kneppe andre mænd i røven, brænde en bydel ned, spise økologisk mad, osv.. ;) og så tro at vi alle sammen står og danser rundt i et kor og synger halleluja hele vejen til frelse.
Give me a break, ffs!

Flyt til Jylland og se hvor langt i når med den holdning....

Og til dig Le Samuraï, så er du da bare svag. Niv da dig selv i brystvorderne og pylder lidt mere, når alle ikke lige synes at din mening er den bedste og politisk korrekte.
Jeg syntes faktisk du var en af de sjove at følge, og derfor er jeg da ked af at du ikke kunne holde dette kæmpe pres ud, og måtte stikke halen imellem benene, så snart det lugtede lidt af konflikt...

Og hvis jeg nu har lagt hovedet på bloggen, so be it! Send mig en advarsel eller deaktiver mig, hvis det er nødvendigt. Men i den forbindelse, så vid at jeg er dér, og bliver dér.

Jeg giver ikke kald på min mening fordi nogen på nettet synes noget andet.

Jeg håber dog at blive, da jeg nyder at diskutere film og trivialiteter med folk her, og så længe folk ikke er ved at få en hjerneblødning over at andre har en anden mening, så går det nok...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2917 elwood 15 år siden

For dælen da jeg troede sku de bønder var ude og foder dyrene nu her, eller er det bare mig ?

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2918 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg synes faktisk det at der er nogle som til tider har nogle ekstreme holdninger (naturligvis indenfor rimelighedens grænser) er det som sætter lidt kulør på et forum. I starten kan det virker irritereden, men efterhånden lærer man disse brugere bedre at kende og ved ofte hvad de mener med noget når de skriver noget, kender deres sarkasme/humor etc. Det at de ikke altid har de samme holdninger som mig selv og nogle gange har nogle holdninger som jeg synes er helt hen i vejret, er jo så hvad det er. Så kan jeg grine lidt invendigt af dem. Der vil altid på et forum, være nogle man kan lide bedre end andre men på en eller anden måde kommer jeg altid til at holde af alle brugere på en eller anden måde og deres forskelligheder.

Der er da også tider hvor jeg synes at de emner der bliver diskuteret er lidt til grin, men så vælger jeg ofte bare at grine af dem. F.eks den nævnte tråd har jeg grint meget af, både pga. folks holdninger, men også at et udsagn af en skodinstruktør, hvis udsagn de fleste vist mener er lidt til grin bliver til så stor en diskussion. Så et eller andet har han da fået ud af det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2919 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg er ked af, at Le Samouräi forsvinder, for han er en af "inventaret", som jeg altid har synes godt om at læse noget af.

Men jeg er da også ekstremt interesseret i at få mere at vide, for når man vælger at "gå ud med et brag" og en tekst, som kan/kan ikke omfatte en eller ti mennesker, så skaber det endnu mere "larm" end en hård debat gør.

Jeg ser mange, som giver Le Samouräi ret, men igen ser jeg ingen som tør sætte navne på og nævne dem, de mener "krænker noget".

Jeg er selv ganske enig med det meste Le Samouräi skriver og jeg har selv homoseksuelle venner, men jeg deltager også gerne i debatter omkring homoseksualitet og der har jeg så nu engang mine holdninger, når f.eks. børn blandes ind i billedet. Det tvivler jeg på, at nogen har undgået at se, i en sideløbende tråd for tiden. Derfor er situationen den, at jeg faktisk via skudsmålet herover er i rampelyset og derfor er jeg særdeles interesseret i, om det også er mine udsagn som falder så mange for brystet og om jeg derfor opfattes som homofob, racist eller en stereotyp og om mine indlæg er "hadefulde".

Så sletter jeg meget gerne min profil for at "rense luften", for så er jeg nemlig overhovedet ikke interesseret i at "være her". For så er jeg nemlig af den mening, at det åbenbart er langt værre med intolerance omkring andre menneskers holdninger, end jeg havde forventet og at man er meget hurtig med at skyde mennesker intentioner i skoen, som der overhovedet ikke er belæg for. Jeg har oplevet det så mange gange i de sidste 10 år, at der er gået sport i at få sat folk hurtigt i bås og oftest med henvisning til, at andre som ikke er enige i de renhjertede, barmhjertige og humane argumenter, jo så må være det modsatte og så er deres argumenter dermed ikke længere argumenter, nej så får disse mennesker diverse stempler, som pr. default ophæver deres argumenters ræson og det er jo nemt, for så er man jo fri for at debattere mere.

Dermed har jeg ikke sagt, at der ikke kommer indlæg som har indhold, jeg ikke bryder mig om og som har karakter af homofobi, racisme etc. Men der er så meget i denne verden jeg ikke bryder mig om og jeg kan ikke vende ryggen til det hele.

Jeg er af den overbevisning, at det er langt bedre at kalde en spade for en spade og hellere diskutere åbent og sige sin mening. Har man en holdning og man føler for den, så skal man da argumentere herfor. Der mener jeg ikke, at gå "ud med et brag", er en god løsning.

Men som sagt, så håber jeg at folk vil skyde løs, hvis de har noget på hjerte.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2920 davenport 15 år siden

Det er da bare pisse svagt at deaktivere noget som helst, når der ikke lige falder sukker i ens bæger...
Jeg er sku da ligeglad! Så gå da på en fucking bøssebar, hvis det er så lækkert at blive braget i bøssehullet og slikke en meter pede..
Piv piv, vi skal jo alle være her og danse rundt som en flok homorøve, der synes at det er fedt at slikke numse"...

Ja, jeg skifter da helt sikkert mening efter at alle har givet deres mening til kende. Nu er det iorden at kneppe mænd, at tænde på dyr og børn, og blotte sig offentligt. Det er ganske normalt. "De gør det jo i KbH!"

Dér hvor jeg kommer fra, er man til piger, hvis man er mand og omvendt. Alt det pivedyrpis fra Djævleøen er så latterligt.
Der kan ikke være nogen snak om at det er normalt at kneppe mænd. For det ER det sku da ikke.

Og iøvrigt: hvis det er så fedt at bøsse rundt, hvorfor gør i så ikke lidt selv i kategorien? Eller er det bare de andre der godt må, og i så ligger hjemme under dynen og får en spiller, mens i tænker på en stor, standhaftig blodårefyldt negerpik?
Herre Jemini!

Så snart min kæreste er over fødselstraumerne (ja, vi fik et barn ud fra det rigtige hul) så skal jeg rundsmøre den slunkne pommes frittes, men i en god sags tjeneste, så menneskeheden forbliver (nogelunde) stabil.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: