Det kommer jo noget an på hvad der er gået forud. :)
Mens jeg sad i supporten hos TDC (ikke YouSee) havde vi muligheden for at putte folk foran i køen, hvis de eksempelvis havde følt sig dårligt behandlet eller havde haft lang nedetid. Det inkluderede i visse tilfælde at få tekniker ud på tidspunkter, hvor de normalt ikke behandlede privatkunder, f.eks. efter kl. 18 og i weekender.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Sidder på kontoret og er ved at være godt træt. Jeg hoppede i seng kl. 22 i aftes, da jeg var godt træt (efter endnu engang at have fået for lidt søvn), men faldt alligevel først i søvn omkring midnat. Min døgnrytme kan ikke engang brydes af at være dødtræt...
Men nu har jeg da heldigvis kun 6 timer tilbage i dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
I morges lige efter min kæreste var kørt, hørte jeg et kæmpe brag og skyndte mig ud af sengen og fik tøj på. Men jeg kunne intet se nogle steder. Så der jeg stod op her lidt i 9, lagde jeg mærke til hvad braget skyldes... en eller anden idiot har været en tur igennem vores forhave og dermed også vores hæk med en bil. Men han har hverken ringet på døren eller lagt en seddel. Det synes jeg sgu er lidt fejt når der reelt set kun er sket så lidt.
Jeg har fået mig en dum omgang forkølelse, men vil stadig gennemføre dagens plan om oprydning og hovedrengøring. Det er meget, meget tiltrængt og det ser ud til at blive mindst et heldagsprojekt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det der rengøringshalløj skulle jeg vist gøre noget oftere. Jeg har lige fundet 2000 kr jeg fik af min mor i november vist. Jeg havde lagt dem til side, så jeg ikke brugte dem lige med det samme, men havde så glemt alt om dem. Heldigt nok, for har lige fået beske dom jeg allerede har underskud på kontoen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#14571 filmz-Utyske 16 år siden
#14572 chronaden 16 år siden
#14573 filmz-Utyske 16 år siden
Mens jeg sad i supporten hos TDC (ikke YouSee) havde vi muligheden for at putte folk foran i køen, hvis de eksempelvis havde følt sig dårligt behandlet eller havde haft lang nedetid. Det inkluderede i visse tilfælde at få tekniker ud på tidspunkter, hvor de normalt ikke behandlede privatkunder, f.eks. efter kl. 18 og i weekender.
#14574 Bobby Singer 16 år siden
#14575 Twister 16 år siden
thanks for the info :)
#14576 dyg 16 år siden
Men nu har jeg da heldigvis kun 6 timer tilbage i dag.
#14577 tiany 16 år siden
Så der jeg stod op her lidt i 9, lagde jeg mærke til hvad braget skyldes... en eller anden idiot har været en tur igennem vores forhave og dermed også vores hæk med en bil. Men han har hverken ringet på døren eller lagt en seddel. Det synes jeg sgu er lidt fejt når der reelt set kun er sket så lidt.
#14578 Lady Arwen 16 år siden
Er lige vågnet! :D Haha skal vidst til at holde op med at stå op klokken 7 og så falde i søvn på sofaen ved 8-tiden...
#14579 lagoni 16 år siden
#14580 lagoni 16 år siden