Leder efter nogen, der vil på bar med mig...men det er ikke så let...
Apropos Olsen som landtræner, så er jeg heller ikke tilfreds. Men han må kunne noget, siden alle spillere gerne vil have ham. Det største problem med ham, er dog, at han er hamrende konservativ
Er kommet hjem efter at være med toget fra klokken 07.28. Ingen problemere og endda til tiden. I går aflyste de ellers, men nu sner det ikke så vejene bliver nok ryddet.
Og så fik jeg også læst lidt af The Great Gatsby, i forbindelse med studiet. Stadigvæk en fremragende bog.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er kommet hjem fra universitetet hvor jeg har trukket emne til eksamen i medietekstanalyse. Jeg skal nu bruge de næste 5 dage på at analysere en film fra mockumentary-genren. Mit analyse-objekt er "AFR". Det skal nok blive spændende :) lige pt. holder jeg pause med Scrubs på TV3+ :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Forsøger hårdt på at bestille en zombie-figur hjem fra USA. Men forhandleren svarer ikke på mine mails, og jeg har hørt rygter fra en konkurrent om, at han slet ikke sælger til udlandet mere. Heldigvis har min kusine lige meldt sig på banen. Hun underviser på Columbia University i år og har tilbudt, at jeg bare kan få den sendt til hende, så vil hun pakke den om og sende den videre. På den måde kan jeg også undgå tolderne.
Næste skridt er at ringe til forhandleren.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har været i Dragør Bio med lillepigen, skolebio og set Karla og Katrine. Det var vildt morsomt! Som at huske tilbage til Toftegårdsbio i Valby i 70'erne, da man så Robin Hood, Hoppalong Cassidy og Flipper. Mobiltelefoner var det mindste problem :) Men stemningen var høj :)
Absolut bedste film jeg har set i biografen i år!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#14621 NightHawk 16 år siden
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Landsholdet/2010/...
Kæmpe suk herfra. :(
#14622 tiany 16 år siden
Nej det tror jeg ikke du skal regne med, nok bare en der er desperat for at få venner.
#14623 Skeloboy 16 år siden
Apropos Olsen som landtræner, så er jeg heller ikke tilfreds. Men han må kunne noget, siden alle spillere gerne vil have ham. Det største problem med ham, er dog, at han er hamrende konservativ
#14624 Lady Arwen 16 år siden
#14625 filmz-jonasgr 16 år siden
Og så fik jeg også læst lidt af The Great Gatsby, i forbindelse med studiet. Stadigvæk en fremragende bog.
'Cause I'm evil"
#14626 Ericmase 16 år siden
#14627 Twister 16 år siden
lige pt. holder jeg pause med Scrubs på TV3+ :)
#14628 Thomsen 16 år siden
Næste skridt er at ringe til forhandleren.
#14629 filmz-Bruce 16 år siden
Absolut bedste film jeg har set i biografen i år!
#14630 Steffan Rasmussen 16 år siden
Og den første.