En bruger på amazon siger ved Vol. 2 at filmene har deres rigtigt aspect ratio, mens en anden siger at der er blevet brugt Pan and Scan. Er der en der ved noget om det?
Slet ingen der kan svare på dette? Er der ingen som ejer disse udgivelser eller kender lidt til dem?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Sidder og griner over de fans som overvejer selvmord for at komme til planeten i Avatar. Jeg håber ikke de ser for mange film, sikke et liv fyldt med traumer.
#14634 Tænk på de tusinder af forstyrrede mennesker, som pludselig dukker op reinkarnerede på planeten Pandora, efter at man har fået sparket første hold ud? Det kan blive et større problem for smølferne end 1 barns problematikken i Kina!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder og udfylder et jobansøgningsskema, da vi jo i vores tjenestevalg skal søge vores stillinger igen - eller nye om vi vil. Vi skal udfylde 3 prioriteter og selvom jeg meget gerne vil beholde min nuværende stilling og også er rimelig sikker på at få lov til at beholde den, så kunne det egl. være lidt sjovt at fucke med cheferne og undlade at søge den :P Det er en supervisorstilling og vi er kun 4 der kan varetage opgaven...og der skal bruges 4 :D
Men hva' det kan jo også være at de bare har tænkt sig at fyre mig; i så fald kan det jo være lige meget hvad jeg søger (men jeg tror det nu ikke).
Der skal fyres ca. 25 ud af 110 medarbejdere...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Sidder og udfylder et jobansøgningsskema, da vi jo i vores tjenestevalg skal søge vores stillinger igen - eller nye om vi vil. Vi skal udfylde 3 prioriteter og selvom jeg meget gerne vil beholde min nuværende stilling og også er rimelig sikker på at få lov til at beholde den, så kunne det egl. være lidt sjovt at fucke med cheferne og undlade at søge den :P Det er en supervisorstilling og vi er kun 4 der kan varetage opgaven...og der skal bruges 4 :D
Men hva' det kan jo også være at de bare har tænkt sig at fyre mig; i så fald kan det jo være lige meget hvad jeg søger (men jeg tror det nu ikke).
Jeg vil citere en gammel børnetraver: Bare tro på dig selv, så skal det nok gå ^^
Av. Det også en hård tid fremover, da jeg går ud fra, at arbejdsbyrden fra de 25 skubbes over på jer andre. Med mindre de kan finde 25, der ikke har lavet andet end at spille Pacman og drukket guldøl i hele deres arbejdstid.
Fantastisk at sidde og se X Factor med den lille. Al ære og respekt for evt. Århus seere, som læser med, men er H1N1 slået ekstra stærkt igennem i den by her i efteråret?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#14631 Kruse 16 år siden
Slet ingen der kan svare på dette? Er der ingen som ejer disse udgivelser eller kender lidt til dem?
#14632 Kiksmann 16 år siden
#14633 filmz-Bruce 16 år siden
#14634 Kiksmann 16 år siden
#14635 filmz-Bruce 16 år siden
#14636 wimmie 16 år siden
Vi skal udfylde 3 prioriteter og selvom jeg meget gerne vil beholde min nuværende stilling og også er rimelig sikker på at få lov til at beholde den, så kunne det egl. være lidt sjovt at fucke med cheferne og undlade at søge den :P
Det er en supervisorstilling og vi er kun 4 der kan varetage opgaven...og der skal bruges 4 :D
#14637 Kochie 16 år siden
Jeg vil citere en gammel børnetraver: Bare tro på dig selv, så skal det nok gå ^^
#14638 mr gaijin 16 år siden
Av. Det også en hård tid fremover, da jeg går ud fra, at arbejdsbyrden fra de 25 skubbes over på jer andre. Med mindre de kan finde 25, der ikke har lavet andet end at spille Pacman og drukket guldøl i hele deres arbejdstid.
#14639 filmz-Bruce 16 år siden
#14640 Skeloboy 16 år siden
Synes programmet er redigeret pivringe, for i øvrigt