Gravatar

#14641 mr gaijin 16 år siden

#14640 Nu har jeg ikke set noget af det i år, men de sidste par år har hele konceptet i de indledende runder jo netop været baseret på overredigering. De har altid været som om, at de har sat pinlige onkel Åge, der lige har fundet en masse nye effekter og dårlige ideer til at redigere lille Lises konfirmationsfest.

"Åh oh, der blev tante Tina nok lidt for fuld. Uups, der kastede hun op i rosenbedet. Hahahaha!"

*klip med stjerneeffekter og blomster-grafik*

"Nææ, se, nu snaver lille Lise med sin kæreste Bølle-Brian."

*klip med hjerter og dødningehoveder*

"Hahaha, der gik farmand Freddy vist kold med hovedet lige ned i kartoffelsalaten."

Det er nok fuldt ud bevidst. Jeg tror, de sigter efter en eller anden amatøragtig hjemmevideo-effekt, så folk føler, at det er hyggeligt, når de smider den ene åbenlyse larmende montage efter den anden i hovedet på seeren.

Jeg synes, det er rædselsfuldt. Men nogle gange får jeg lyst til at se det af en eller anden masochistisk drift. Som når man ikke kan fjerne sine øjne fra en blodig bilulykke.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14642 filmz-Bruce 16 år siden

Der er utrolig meget fokus på de elendige og vupti, så kommer der 1 minut, hvor man lige redigerer 10 deltagende med, som alle får "ja ja ja" og "du har den bedste stemme i dag". Dem må man ikke høre, men en 57 årig rappende rappenskralde om Maltes bare tæer og en 20 årig historienørd messende hobbittens sang, så man tror det er DR1's godnatbillede, det får man i sin fulde længde.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14643 wimmie 16 år siden

Hehe, jo jeg tror skam også på mig selv...det bunder mest i at de som sådan ikke har en begrundelse for at fyre mig - udover rene nedskæringer. Jeg har ikke haft én sygefraværsdag i næsten 3 år, jeg kommer sjældent for sent, jeg overholder mine pauser, jeg involdverer mig i meget og påtager mig meget ansvar ;)
+ jeg har fået ros fra de øverste chefer og er blevet spurgt om jeg ikke var interesseret i en lederuddannelse...det var jeg dog ikke.

Jo, lidt af arbejdsbyrden bliver nok lagt over på de resterende...men grunden til de store nedskæringer er jo de faldende brevmængder (arbejder på et postcenter), så det er desværre en helt naturlig vej - ikke overraskende men stadig trist.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14644 Skeloboy 16 år siden

Synes også der er for lidt dommer og deltagere, og for meget bag om personerne...har ikke rigtig set det før. Men generelt er jeg virkelig ligeglad med personernes baggrund...det er så hamrende uinteressant at høre hvad farmand Freddy, Bølle Brian og Lille Lise laver til hverdag:)
Gravatar

#14645 mr gaijin 16 år siden

wimmie (14643) skrev:
Jo, lidt af arbejdsbyrden bliver nok lagt over på de resterende...men grunden til de store nedskæringer er jo de faldende brevmængder (arbejder på et postcenter), så det er desværre en helt naturlig vej - ikke overraskende men stadig trist.

OK, så lover jeg højt og helligt at skrive et brev til en eller anden i weekenden :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14646 Lady Arwen 16 år siden

Vil også høre flere af de gode i X-factor, ham med keyboardet var nu "cool", haha og sang slet ikke :D
Doctor Who <3
Gravatar

#14647 wimmie 16 år siden

Tak :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14648 Ericmase 16 år siden

Hvad sker der? To af mine venner siger at "Avatar" er dårlig bare fordi de kommer til at falde i søvn? Er det det samme med nogen af jer andre (altså jeres venner)? Hmm... :-/
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14649 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder lige og ser slutningen af G.I. Jane på TV2 Film, hold kæft en omgang lort, især kameraføringen i kampscenerne.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14650 dyg 16 år siden

Jeg sidder og hygger mig med resterne af endnu et (hvad jeg tror er) galdestens-"anfald". Åbenbart må jeg bare ikke spise en sød lille burger, uden at skulle skære grimasser i et par timer natten efter :(

Heldigvis har jeg en tid ved lægen mandag formiddag, så må jeg se, hvad han siger til det, for det er godt nok smertefuldt!

Dog kan jeg trøste mig med, at der alligevel kommer til at gå længe, før jeg får en burger/pizza igen, eftersom endnu en omgang kur starter igen i morgen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: