Ellers har min kollega lagt sin opsigelse, hvilket kom meget bag på firmaet. Nu er cheferne ved at undersøge om hun bryder vores kundeklausul. Men det mener jeg ikke da hendes nye arbejdsplads er i en ny kommune.
Nå, sidder lige og Facebooker med borgmesteren vedr. min arbejdssituation. Meget rar gut vi har fået i Kolding. (Jeg arbejder for sagen!!!) Han sender mit tilbud videre til hans medarbejder på beskæftigelsesposten, og så ser hun på det... Vildt! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#14751 cyberzed 16 år siden
#14752 Skeloboy 16 år siden
KÆMPESPOILER
KÆMPESPOILER
KÆMPESPOILER
Så er den meget sjov:)
#14753 wimmie 16 år siden
1. Hvorfor er der ingen der har fortalt mig at Henry Gibson døde i 2009? Han var ellers cool...
2. Hvorfor har Joe Dante ikke lavet gode film siden 1989?
#14754 dyg 16 år siden
Hvis nogen gerne vil købe 1½ liter sved, så er jeg leveringsdygtig. Det er utroligt, at man kan svede så meget, når det er så koldt udenfor.
#14755 wimmie 16 år siden
#14756 filmz-Utyske 16 år siden
#14757 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14758 dyg 16 år siden
#14759 davenport 16 år siden
Ellers har min kollega lagt sin opsigelse, hvilket kom meget bag på firmaet. Nu er cheferne ved at undersøge om hun bryder vores kundeklausul. Men det mener jeg ikke da hendes nye arbejdsplads er i en ny kommune.
Nå, sidder lige og Facebooker med borgmesteren vedr. min arbejdssituation. Meget rar gut vi har fået i Kolding. (Jeg arbejder for sagen!!!)
Han sender mit tilbud videre til hans medarbejder på beskæftigelsesposten, og så ser hun på det... Vildt!
:)
#14760 Highland Park 16 år siden
Et hold forskere forsøger at finde ud af, hvor tamkatten stammer fra.
Nå ja, jeg sveder også lidt, men det skyldes al den tørrede chili, jeg hældte over aftensmåltidet.