#2946 Ja, det er også det jeg tænker, hehe...og lønnen er sikkert også helt fin ;)
Derude hvor jeg kommer fra er de fleste af dem jeg kender heldigvis "farveblinde" og meget tolerante - selvom de er bønder ;P Selv Københavnere bliver godt modtaget...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#2937 og 2939 Tak for venligheden d'herrer. I mangel på andet, vil jeg anse mig selv for clearet og har tænkt mig at fortsætte ufortrødent i samme ånd!
#2952 - De er simpelthen fantastiske. Og så er de jo noget af det nemmeste at lave. Har i opskrift eller skal jeg skrive den herinde? ;)
#2953 - Jeg fandt 706'eren hos Dustinhome.dk til 5.700,-.. Jeg har dog ikke tjekket andre steder, da det bare var en tanke jeg fik. Jeg har pt. ikke brug for større men på et tidspunkt får jeg jo. :)
Det betyder så desværre bare at jeg nok ikke skal regne med at kunne få særlig meget for min 606'er, som jo er indkøbt i Tyskland.
#2954 - Hehe, det kan godt lade sig gøre. Men det bliver nok lidt dyrt at få dem bragt til Jylland. Det er ligefør det bedre kan betale sig at lave dem selv.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#2956 Det er jo rent guld! Har lige set deres anmeldelse af [url= Will Be Blood[/url] og det er svært at løsrive sig fra deres snak. Absolut herlige! Tak for linket!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nå men fik lige brugt en time på nettet på at købe gaver til den lille og mine små nevøer. Nogle gange elsker jeg nettet mere end andre. Surfe efter anmeldelser af de bedste spil til Wii, DS og PSP. Finde de bedste priser og købe tre forskellige steder. Finde frem til, at der eksisterer to bøger, børnenes danmarkshistorie og børnenes verdenshistorie, finde frem til laveste pris og vupti. På under en time er juleindkøbene i hus og flere hundrede bananer sparet.
Det er godt nok herligt ifht. de år man har vandret rundt på må og få den 23. og den 24 og så brænder man ikke CO2 af :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2951 wimmie 15 år siden
Derude hvor jeg kommer fra er de fleste af dem jeg kender heldigvis "farveblinde" og meget tolerante - selvom de er bønder ;P
Selv Københavnere bliver godt modtaget...
#2952 Kruse 15 år siden
#2953 filmz-Bruce 15 år siden
#2941 Bony, hvad er prisen for den større model?
#2954 wimmie 15 år siden
Bringer du ud?
#2955 rockysds 15 år siden
#2956 mr gaijin 15 år siden
[url= Reel Geezers, anmeldelse af Milk[/url]
#2957 Bony 15 år siden
#2953 - Jeg fandt 706'eren hos Dustinhome.dk til 5.700,-.. Jeg har dog ikke tjekket andre steder, da det bare var en tanke jeg fik. Jeg har pt. ikke brug for større men på et tidspunkt får jeg jo. :)
Det betyder så desværre bare at jeg nok ikke skal regne med at kunne få særlig meget for min 606'er, som jo er indkøbt i Tyskland.
#2954 - Hehe, det kan godt lade sig gøre. Men det bliver nok lidt dyrt at få dem bragt til Jylland. Det er ligefør det bedre kan betale sig at lave dem selv.. ;)
#2958 Bony 15 år siden
#2959 filmz-Bruce 15 år siden
#2960 filmz-Bruce 15 år siden
Det er godt nok herligt ifht. de år man har vandret rundt på må og få den 23. og den 24 og så brænder man ikke CO2 af :)