Jeg ærgrer mig over at en veninde fra mit studiet lige er droppet ud. Hun var et par eksamener bagud, men jeg havde håbet hun så bare endte med at forlænge studiet et halvt år, dvs først aflevere speciale omkring jul. Men studiet er (desværre) meget teoripræget, så hvis man ikke er til det, tvinger man sig bare igennem det. Jeg hører selv til dem der bare skal igennem det og læser det fordi jeg ikke ved hvad jeg ellers skulle lave, så kan godt forstå hende - det er bare ærgerligt hun ikke er droppet ud tidligere for at starte på hendes drømmestudie, et studie hun har snakket om i flere år.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder lidt og funderer over, i hvor høj grad jeg vil hoppe tilbage på "dvd-vognen". Har på det seneste hentet "The Savage Innocents" hjem fra MoC, og den billige Rohmer-box samt Rohmers "The Lady and the Duke" er bestilt hjem.
Et par forestående dvd-titler fra Masters of Cinema og Criterion i Douglas Sirks "There's Always Tomorrow" og Leo McCareys "Make Way for Tomorrow" presser også på som film, jeg dårligt kan stå for, og som ikke ser ud til at få BD-udgivelser i den nærmeste fremtid. Men straks står jeg og har 10-15 dvd-titler i kurven hos Play, jeg vil have hjem, og det synes at løbe løbsk, og der er masser af usete film på hylden her i forvejen. :/
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Nu er jeg klar til at se "Det Regner med Frikadeller" den 16/01/10 i CinemaxX København med dansk tale pga. min lillebror! Men glæder mig da lidt ellers. :)
Af dem jeg har set vil jeg anbefale dig at sætte Night of the Living Dead, Ondskab, Børnehjemmet og Rosemary's Baby øverst på to-watch listen. Killer Clowns from Outer Space ville nok ligge øverst hos mig hvis jeg havde haft den liggende :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#14761 lagoni 16 år siden
#14762 rockysds 16 år siden
Et par forestående dvd-titler fra Masters of Cinema og Criterion i Douglas Sirks "There's Always Tomorrow" og Leo McCareys "Make Way for Tomorrow" presser også på som film, jeg dårligt kan stå for, og som ikke ser ud til at få BD-udgivelser i den nærmeste fremtid. Men straks står jeg og har 10-15 dvd-titler i kurven hos Play, jeg vil have hjem, og det synes at løbe løbsk, og der er masser af usete film på hylden her i forvejen. :/
#14763 Ericmase 16 år siden
#14764 danschier.dk 16 år siden
#14765 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14766 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14767 Bony 16 år siden
#14768 Skeloboy 16 år siden
Tjo, BD er selvfølgelig bedre kvalitet, men det er jo langt fra alle film, der kan fås. Skal man så bare lade være med at se dem? ;)
Det er fandeme fedt!
Det kender jeg alt for godt:) Var nede på 20 usete film, og nu er jeg så på en 33 usete film(mangler dog lige at få selvsamme Rohmer-boks hjem).
Har lige sådan en lille liste: www.skeloboy.dk/mangler :)
#14765 - hvis jeg nu siger, at jeg ikke har skyllet ud i toilettet i 2 måneder?
#14769 davenport 16 år siden
#14770 wimmie 16 år siden
Af dem jeg har set vil jeg anbefale dig at sætte Night of the Living Dead, Ondskab, Børnehjemmet og Rosemary's Baby øverst på to-watch listen.
Killer Clowns from Outer Space ville nok ligge øverst hos mig hvis jeg havde haft den liggende :D